Věží se ozýval jeho smích jako kvílení větru, ježily se mi přitom chloupky na krku.
,,Marinesso, ty to stále nechápeš. Ty mě nikdy nemůžeš zastavit. Copak to necítíš?"
Rozpřáhl se kolem a ukazoval do všech světových stran. Ona mlčela a pomalu bledla.
,,Zatímco ty a Tikki slábnete, já s Plaggem sílím. Již nyní máme takovou sílu, že bychom dokázali zničit celou tvoji armádu. Ty to, ale víš, někde hluboko v sobě víš, že ztrácíš sílu, protože nedokážeš najít cestu zpět."
,,Stále jsem mocná Černý kocoure, jednou jsem tě vyhnala, podruhé ti tu šanci nedám. Dokázala jsem toho víc než si dokážeš přiznat, to ty jsi tu ten slabý s okovy na rukou, protože moc je jen jedna a stojí na naší straně. Nezapomínej Černý kocoure, že to kvůli mně cítíš strach, to já jsem tě zbavila mocných kouzel Černý kocoure!! Tvé vojsko možná přejde přes hranici do mé říše, ale ty a mág Plagg nikdy. I když jsem možná pryč, má aura a štít říši chrání."
I když byl otočený zády, úplně jsem cítil jeho zlý, samolibý úsměv.
,,Tobě to pořád nedošlo naivní Marinesso. Už podruhé jsem tě přivolal a našel, i přes všechny tvé ochrany a štíty. Našel jsem tě i v lidském světě, to ani Tikki nedokázala. Jsi tak slabá, že necítíš ani energii. Já ti to tedy povím. Konečně jsem to dokázal, našel jsem spojení mezi dvěma světy, dokázal jsem vidět dvakrát, cítit dvakrát, být dvakrát."
Zalapala po dechu a vzepjala se v okovech.
,,Lháři!! Na to by ti ani magie světa nestačila!!" Téměř jsem slyšel její zrychlený dech.
,,Myslíš?"
,,Jsi lhář a zrádce!! Hnusný nechutný lhář!!"
Křičela, snažila se dostat z okovů, ale nedokázala to, byla slabá. Kocour si s ní jen hrál a mně bylo zle, Když jsem viděl její slzy bylo mi nanic, protože jsem věděl, že proti němu nic nezmůžu.Zdravím po delší době u kapitoly😊 děkuji vám, že jste nemarnili čas a přečetli jste si jiné mé příběhy❤ nebuďte smutní z dnešní kapitoly, čeká nás spousta pěkného😏😈 já budu muset absolvovat dlouhou jízdu z Francie domů😂🔫 takže další kapitola zřejmě 29.6. 18🎉😊
Mezitím se mějte 🌼😘
ČTEŠ
Lehčí než vzduch
FanficBouřek jsem se vždycky bál, měly v sobě všechno, co mě děsilo. Je lehké změnit názor, když zjistíte, že něčemu tak obrovskému a nebezpečnému vládnou stvoření z jiného světa, tak čistá a plná míru, že je těžké uvěřit, že existují. Ona taková byla a j...