🌼XLI🌼

722 90 22
                                    

Probudil jsem se v jejím objetí a bylo mi skvěle. Sledoval jsem strop a bez přemýšlení ji hladil po vlasech. Jediné z čeho jsem měl starosti byl ten sen, doufal jsem, že se Mari probudí, protože jsem se nechtěl dotýkat jejích křídel, přišlo mi to jako zneužití její moci.
Nevím jak dlouho jsem jen ležel a užíval si to ticho, slunce, které proudilo do mého pokoje a vychutnával jsem si její teplé paže kolem mého těla a její dech na mém krku. Opravdu jsem si nikdy nepřál nic jiného.

Hluboce si ze spánku povzdechla a pomalu otevřela oči, ta chvíle byla pryč, ale zanechala mě omámeného.
,,Dobré ráno." Usmála se, její úsměv mi připadal neklidný.
,,Jakpak ses vyspala má vílo?"
Provokativně jsem zahýbal obočím, měl jsem dobrou náladu a ona to vycítila. Andělsky se na mě usmála, a pak mě naprosto nevhodně praštila do ramene.
,,Nejsem tvoje víla."
,,Dobře, jen jsem se snažil být milý."
Vztáhl jsem ruce na svoji obranu.
Zasmála se a posadila se. Moje tričko jí padalo z jednoho ramene a vlasy měla do jednoho chumlu.
,,Pěknej účes."
Poukázal jsem na její vlasy a vysloužil si další do ramene.
,,Dobře, už nikdy nebudu štvát vílu, protože má sakra dobrou ránu."
Mnul jsem si rameno a mezitím se taky posadil.
,,Jakej máš na dnešek plán?"
Zajímala se, ale já neměl žádný plán.
,,Musíme mít plán? Myslel jsem si, že dnes se budeme jen tak poflakovat a válet se na pohovce, možná bychom mohlo objednat pizzu, pustit si film. Taky bych si mohl už vyvětrat a vyprat."
Pokrčila rameny, zřejmě jí to bylo fuk.
,,Tak fajn." Vyskočila z postele a přešla ke dveřím.
,,Proč jsem tě už sakra dlouhou neviděl létat?"
Zamyslela se, ale neodpověděla. Jen napřímila křídla a tak zvláštně se na mě podívala.
,,Mám tu kolem tebe poletovat? Mám tě provokovat něčím co neumíš? Hm?"
Hodila po mně polštář a rychlostí blesku se vyšvihla do vzduchu. Byla hned u mě až jsem překvapeně zamrkal.
Snažil jsem se bránil polštářem, ale ona si taky jeden našla a měla výhodu útoku seshora. Nikdy bych nevěřil, že by mě víla porazila v polštářové bitvě.

Chyběla jsem vám? 😈😂 vy mně ano!❤ konečně se kapitoly srovnávají jakš takš do normálu😏 jen si jich budu muset zase pár předepsat, protože mám jen tři😂
No, taky to bude zajímavé přes prázdniny🤔
Btw, pokusím se tento příběh dopsat do 8.7. ale nic neslibuju, pak jedu na hodně dloouho pryč a jak se znám, nevrátila bych se k tomu příběhu. 😏😐

užijte si prázdniny♥♥eej🎉🎉🎉

Lehčí než vzduchKde žijí příběhy. Začni objevovat