🌼XXX🌼

823 99 43
                                    

Koukala na mě jako bych to byl já kdo přistál té osudné noci v pokoji na zemi. Takhle překvapenou jsem ji nikdy neviděl a myslím si, že se mi to víckrát nepodaří.
,,Tohle všechno se ukrývá v jednom pocitu? Za jedním slovem se skrývá taková řada slov? To je nemožné a úžasné zároveň."
,,Je toho více, ale nebylo to vyřčeno."
Zasnila se a já ji sledoval se zatajeným dechem. Byla nádherná jak se v jejích očích odrážely hvězdy, jak jemné světlo jejích křídel dopadalo na její tvář.
,,Lituji, že jsem u vás nikdy nebyla. Je to tu kouzelné, ale nebezpečné. Nikdy předtím jsem nic takového necítila, tolik emocí. Proto nemohu navštěvovat váš svět, chráním ten svůj a nejsem tak odolná vůči lidským emocím jako ostatní víly."
,,Mně vyhovuješ dokonale."
Pohladil jsem ji po rameni, bylo to zvláštní, jakoby noc nabrala jiný směr a odkrývala tajemství.
,,Víš, možná to je moje chyba, že ses do mě zamiloval."
,,Není to chyba, láska není chyba."
,,No, ale tohle je jiné. Jsem vládkyně víl Adriene, ty to nechápeš. Víly necítí vaše emoce, ale řídí se smysly. Pokud tedy k někomu vzhlíží, jako jsem já, musí být ten člověk přitažlivý. Kdyby ses zeptal jakéhokoli víla na to, s kým by chtěl zasadit květinu, řekl by nejspíš mě nebo Tikki. To je zřejmě ten důvod proč mě miluješ, proč jsi mnou tak okouzlen. Prostě na tebe funguje vílí kouzlo."
Povzdechla si, ale všechno to vyprávěla tak vážně.
,,Zasadit květinu?"
Nechápal jsme její výraz, bylo to vyjádření jak porodit dítě? Nebo tak něco?
,,Nebudu se tu s tebou zrovna teď bavit o vílím rozmnožování."
Musel jsem se potichu zasmát, přišlo mi to neskutečně vtipné.
,,Promiň, nevěděl jsem."
,,V pořádku, ale rozebírat to nebudu."
,,Takže chceš říct, že moje láska k tobě není skutečná, že je to všechno jen vliv tvého kouzla?"
Bodlo mě u srdce.
,,Musíš pochopit, že to funguje jako obrana proti mým citům, ale vyvolává to pocity u jiných, takže ano, je to hodně pravděpodobné."

Zdravím😊 víte co je horší než neděle večer?
Když vydám kapitolu, která taky není nějak hvězdná😂😏❤
Ale nebojte💖😂 však Adrien to zvládne💪

Lehčí než vzduchKde žijí příběhy. Začni objevovat