🌼XXIX🌼

833 104 36
                                    

,,Počkej, ty nevíš co to znamená láska?!"
Byl jsem vykolejený, v rychlosti jsem si sednul až se mi zamotala hlava, ale zatmělo se mi před očima, byl jsem překvapený a zmatený zároveň. Byla to téměř zrada.
Víly, tak krásná stvoření, do kterých by se každý muž zamiloval a ony nikdy neměly šanci poznat lásku, nebylo to fér.
,,Je mi to opravdu líto Adriene, nechtěla jsem ti ublížit."
Odtáhla se ode mě a krásný okamžik byl v háji. Ruce měla v obranné póze a trochu se třásla.
,,Ne Mari! Tak to není, nejsem naštvaný. Spíš zklamaný, přijde mi nefér, že stvoření jako vy neznáte něco tak pěkného. Neboj se mě, já bych ti neublížil."
,,Ale já ti ublížila Adriene a to je ještě horší. Víly neubližují, ony chrání. Ty ses mi svěřil, ukázal jsi mi své srdce, nechal jsi mě bydlet u tebe doma, dal jsi mi oblečení a ukazuješ mi jak krásný je svět, jak dokáží být lidé milí a já tě pak takto zničím. Když tu mluvíme o pocitech, cítím jak tě to bolí."
Sáhla mi na místo kde jsem měl srdce a já tu bolest ucítil úplně fyzicky, bylo to strašné.
,,Nech toho prosím, bolí to." Zavřel jsem oči a schoulil se do klubíčka.
,,Pokazila jsem to." Povzdechla si a otočila se zády ke mně.
,,Ne, ty za to nemůžeš."
,,Můžu, Adriene, záleží mi na tobě. Chci poznat lásku, ale je to těžké když nevím co to je. Řekni mi, co je láska?"
Byl jsem ticho, byla to těžká otázka.
,,Není lehké na to odpovědět Mari. Láska je široký pojem, můžeš milovat nějakou věc, člověka, cokoliv."
,,Tak mi řekni jakou lásku cítíš ty ke mně."
Byla tou myšlenkou nadšená, ale já ne. Cosi ve mě radilo ať se před ní uzavřu, ale nešlo to.
,,Milovat znamená, že jsi tomu člověku oddaná, všechno na něm máš ráda, nic bys nezměnila. Nechceš ho kvůli vzhledu, penězům, vlastnostem. Ty po něm toužíš a ani nevíš proč. Je to matoucí. Dokázala bys na toho člověka koukat celé hodiny a nikdy by tě to neomrzelo, do nekonečna bys mohla sledovat jeho úsměv i když třeba nepatří tobě. Láska znamená, že když vidíš tu osobu šťastnou, jsi rád. Bolí to, že třeba není s tebou, ale chceš, aby na prvním místě byla ona. Přeješ si být vždycky poblíž jako nejlepší přítel. Užíváš si každý střet pohledů, při kterém se ti rozbuší srdce a zrychlí dech. Každá myšlenka na toho člověka ti zlepší náladu o tisíc procent. Pokaždé když ji uvidíš jsi rád. Každé objetí je pro tebe jako to nejlepší co se může stát. Lásku, ale nelze definovat, musíš ji cítit. Tady."
Vzal jsem její ruku a přitiskl ji na své bušící srdce.

Zdravím😊 Adrien se dal do vysvětlování, uvidíme jak to dopadne.😈 Včera tento příběh dosáhl 2K za což jsem opravdu vděčná💖 díky😊😘

Lehčí než vzduchKde žijí příběhy. Začni objevovat