"İntikam geçmişi
değiştirmez ama kendini
harika hissettirir."¤
İlk aşkının tüm hüsranlarına rağmen aşık olduğu
adama tutunup sonrasında hayatta kalamayan, intikam hırsı ile yanıp tutuşan tüm kadınlara...Nefes nefese kalmıştım. Elimdeki pasta kutusu ve hediye paketi ile birlikte yürümek sandığımdan daha da zordu. Ama onun için değerdi. Onun için her şeye katlanabilirdim. Çünkü ona aşıktım.
Kapının önüne geldiğimde, duraksadım. Tam zile basacaktım ki durdum. Sürpriz yapmak istiyordum. Her zamanki gibi paspas altında duran anahtarı aldım. İçeri girdikten sonra, ayağımla sessizce kapadım kapıyı. Büyük ihtimal uyuyordu ve ben onu uyandırmak istemiyordum. Merdivenlere geldiğimde yavaş adımlarla yukarı çıktım. Odasının kapısını araladığımda... Elimdeki pasta kutusu yere düşmüştü.
Gördüğüm manzara hiç iç açıcı değildi.
~
"Hayatından çıkıyorum.
Sanırım bir daha beni hiç göremezsin. İkimiz içinde daha iyi olur." dedikten sonra, gözlerimin içine bakmaya başladı."Ben... Şey... Sadece
yaşattıklarım için özür dilerim." dedikten sonra durdu, histerik bir şekilde gülümsedi. Bense öylece onu izliyordum. "Bunu bir daha benden asla duyamazsın. Annemden bile özür dilememiştim."~
Ben Suyla Oylum Tunç. Normal insanlar gibi sıradan bir hayata sahiptim. Taa ki... Onu görene kadar. Aklımı havalara uçuran, onu görünce karnımda kargaların uçmasına sebep olan kişi benim hayatımı ne kadar değiştirebilirdi ki sorusunun tam olarak cevabıydım.
Masumluk, aşk, tutku, heves...
Bu saydığım maddeler her şeyin sonu olabilirdi. Tıpkı benim sonum gibi. Ama şöyle de bir gerçek vardı, aklımdan hiç silinmeyen.
Herkesin bir sona ihtiyacı vardı, yeniden başlayabilmek için.
Kendi sonumu hazırlayan ben değildim ama benim sonumu hazırlayan kişiden, onun sonunu hazırlayacak bir intikam planlıyordum.
Entrikalar, duygusallıklar, hisler, karmaşalar, korkular, öğrenilen yeni şeyler, arkadaşlar, intikam yolunda ilerlerken bize yardımcı olanlar...
"Sen kendine bir zarar vereceğine neden ona bir zarar vermiyorsun?"
Bu tek cümle yetmişti yeni bir başlangıca adım atmak için.
Ortada alınması gereken bir intikam vardı ve benim gidip, almaktan başka bir çarem yoktu. Gözlerimle onun acı çektiğini görmeden hiçbir zaman tam nefes almış olmayacaktım... Aklımı tekrardan karıştıracağını tahmin eder gibiydim ama buna izin vermemekte yine benim elimdeydi. Bu sefer acı çekecek olan kişi ben değildim. O idi. Ona ikinci kez bağlanmak, aptallıktan başka bir şey olmazdı. Ama o farklıydı. Aklımda sadece tek bir soru vardı.
Aşk mı İntikam mı?
□□□
Multimedia'da
hayran yapımı bir tanıtım videosu var, iyi seyirler!NOT: Bu hikaye
klişeleşmiş masum kızın kötü çocuğa olan aşkını anlatmamaktadır! Gerçeği anlatan bir intikam kurgusudur. Sadece "intikam" temelinin atılması için ilk bölümlerde iyi kızın kötü çocuğa olan aşkından bahsedilmiştir. Zaten okudukça bir intikam kurgusunun olduğunu fark edeceksiniz. Teşekkürler. ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk mı İntikam mı?
Teen Fiction•18.07.2014• ”İntikam geçmişi değiştirmez ama kendini harika hissettirir.” ¤ Erkeklerden haz etmeyen, aşk denilen duygudan nefret eden Suyla, kendine yenik düşüp aşık olmuşsa; Aşık olduğu çocuk umursamaz piçin tekiyse; Suyla ihanetle birlikte aşkına...