(Multimedia: Oylum.
Bölüm Parçası: Abi Wade- Hope.)“Bulduklarım sen ve Gece hakkında Suyla.” dediğinde yüzümü buruşturdum birden. “Gece mi?” diye sorduğumda mırıldandı. “Evet.”
“Üstelik bulduklarım tahmin bile edemeyeceğin türden bir şey.”
-45-
“Lara!” diye inledikten sonra ayaklarımı hırsla yere vurdum. Şu huyundan nefret ediyordum. Bir şeyi ortaya attıktan sonra geriye gitmesinden. Benim aksime bir şeyleri pat diye söyleyen bir yapısı yoktu ve şuan bunun ceremesini çekiyordum. “Neymiş o benim tahmin edemeyeceğim şeyler?” diye sordum ikinci kez. Cevap alabileceğimi umarak.
“Suyla! Gece’nin günlüklerini buldum. Günlük tutuyormuş...”
Gözlerimi devirirken, “Çoğu insan o aptal deftere bir şeyler karalıyor Lara. Hatta ben bile.” dedim. Daha can alıcı bir yerden girmesi gerekiyordu.
“Sorun günlüklerde yazılanlar.”
“Bir an önce söylesen de şu şeyin gerçekten bir sorun oluşturup oluşturmayacağına bakalım.”
Dolabımın sürgüsünü çektikten sonra kendime bakmaya başladım. Solgun gözüküyordum yani biraz. Suratımın canlı olması gerekiyordu. Sonuçta bir süre burada Burakla birlikte olacaktım ve beni gerçekten yoruyordu. Onun temposuna ayak uydurmak ya da uydurmaya çalışmak mı demeliyim, kesinlikle beni yoruyordu. Vitamin hapı almam gerekliydi.
“Gece hakkında ne düşünüyorsun Suyla?” diye sorduğunda yüzümü buruşturdum. “Bu nasıl bir soru Lara?” diye sorduğumda, “Sadece cevapla!” dedi. Sesi duygusuz gibi çıkmıştı.
“Beni intikam yoluna sokan ve hep bu yüzden benden taktir kazanacak biri.” diye cevapladığımda karşı taraftan belli belirsiz mırıltılar geldi. Ne haltlar döndüğü hakkında bir fikrim yoktu ancak iyi bir şeyler dönmediği ortadaydı. Lara Hanım da dakikalardır ağzından çıkaramadığı baklayı çıkarsa, rahatlayabilirdim. Belki. Biraz.
“O senin için farklı düşünüyormuş ama. Çok farklı.” dediğinde, kaşlarım istemsiz olarak kalktı. Söylediği her bir farklı kelime beni daha da çok meraklandırıyordu. Ve kahretsin ki hala konuşmuyor, ağzında geveleyip duruyordu.
“Nasıl? Lara, ne demeye çalışıyorsun?”
“Gece, seni sadece intikam için yanında durduğu, desteğine ihtiyacı olan bir kız olarak görmüyor Suyla. Ya da babasının ortağının kızı.”
“Başka ne için yanımda olabilir ki?” dedikten sonra duraksadım. Son üç yıldır hep yanımda olmuş, hiç ayrılmamıştı. Ne zaman istesem hep yanımdaydı. İntikam almamdaki en büyük destekçimdi. Babamın arkadaşının oğluydu. Eskiden fakülteden bir arkadaşımdı. Dostumdu. Başka ne olabilirdi!
“O... O seni sevdiği için yanında Suyla!”
Birden gülmeye başladığımda, “Ne?” dedim. Beni sevdiğini biliyordum. Bana, bunu sayısızca kez söylemişti. Bende ona sayısız kez söylemiştim. Sonuçta en yakın arkadaşlarımdandı.
“Lara.” diye iç geçirdikten sonra tekrardan inledim. “Bende önemli bir şey söyleyeceksin sandım. Zaten Gece bunu her fırsatta söylüyor. Sağ ol yani. Burakla alakalı harika şeyler bulmaya devam ediyorsun. Devam et!”
Telefonumu yatağa bıraktıktan sonra, hoperlöre aldım ve gözlerimi devirerek ellerimi çırptım. Hoperlörden çıkardıktan sonra tekrardan gülmeye başladım.
“Lara. Hiç güleceğim yoktu ha. Beni iyi meraklandırdın ama sonu hüsran.”
“Suyla! Durum ciddi.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk mı İntikam mı?
Novela Juvenil•18.07.2014• ”İntikam geçmişi değiştirmez ama kendini harika hissettirir.” ¤ Erkeklerden haz etmeyen, aşk denilen duygudan nefret eden Suyla, kendine yenik düşüp aşık olmuşsa; Aşık olduğu çocuk umursamaz piçin tekiyse; Suyla ihanetle birlikte aşkına...