Multemedia: Gece ve Suyla Oylum
Bölüm Şarkısı: Bridgit Mendler - Ready or Not
-21-
“Şimdi kesin kararlı mısınız?” diye sordum Lara ve Aras'a. Birkaç gün içinde, 'Burak'a hoşgeldin partisi' düzenleniyordu. Düşüncesi bile göz devirmeme sebep olurken, onu tekrardan canlı görmek ne mide bulandırıcı olurdu ama!
Lara, Aras'a baktıktan sonra, “Biz gelmesek daha iyi.” dedi. Daha birkaç gün öncesine kadar bu parti olayı yüzünden şiddetli bir kavga geçirmişlerdi. Gelmelerini istiyordum ama bu olaydan dolayı pek ısrarda bulunamıyordum.
“Aslında Başak büyükannesinde kalabilir.” diye bir fikir ortaya attığımda, Lara direkt Aras'a bakmışlardı. En azından bakıcıda kalmasındansa, Gülşah teyze çok iyi bakardı Başak'a. Birkaç dakikalık düşünmeden sonra hem Aras hem de Lara fikrimi kabul etmişti.
Gece, “Şimdi çok dikkatli olmalıyız.” derken, oturduğu sandalyeden kalktı ve ellerini masaya koydu.
“Suyla! Aras ve Lara'dan uzak durman gerekiyor. Onları hiç tanımıyormuşsun gibi davranacaksın. Burak zaten senden şüphelenecektir. Aras ve Lara ile olan bağlarına dikkat etmen gerekiyor.”
Gece, bazı zamanlar bana Suyla diye hitap ediyordu. Şimdi olduğu gibi. Üç yıl kadar uzun bir zamanda, onunla birlikte yaşamıştım. Onu çok iyi tanıyordum. O da beni çok iyi tanıyordu. Her fırsatta ne kadar değiştiğimi söylesemde, hiçbir zaman değişmediğimi vurguluyordu.
Lara, Gece'ye göz devirirken, sanki içimi okumuşcasına, “Bize akıl veriyorsun ama hala Suyla diye hitap ediyorsun Gece bey!” dedi. Yürü be kızım!
“Orası ayrı bir konu Lara.”
“Her neyse.” dediğimde biraz heyecanlı gözüktüğümün farkındaydım. Şu konuyu konuşmaya başladığımızdan beri karnıma ağrılar giriyordu.
“Unutma Suyla. Sen benim özel davetlim olarak katılıyorsun partiye. Mutlaka ilgi çekeceksin. Ne olursa olsun, umursamaz davran.”
“Elimden gelenin en iyisini yapacağım.”
Üç yıldan beri bu anı bekliyordum. Yıllar sonra tekrardan Burakla karşılaşma fırsatı yakalayacağım anı. Şu zamana kadar yüzlerce kez aynanın karşısında prova etmiştim. Ama onun karşısında ne kadar soğukkanlı davranabileceğimi pek kestiremiyordum.
Umursamaz olmam gerektiği hatırlatılıp duruluyordu sürekli olarak bana. Bunu yapmam gerektiğini bende biliyordum elbette ama onu gördüğüm zaman aklımın bana ihanette bulunacağını da çok iyi biliyordum.
“Ya Suyla olduğumu anlarsa?”
Aras, beni kollarının altına alırken, “Öyle bir şey olmayacak.” diye mırıldandı. Gece ise, “Böyle başlarsan, hiç başlamayacaktın Suyla! Bunu kaç kez söyledim sana.” diye homurdanıyordu.
Başak, ağlamaya başladığında Lara da onun yanına gitti. Bense hala Aras'ın kollardındaydım. Şuana kadar hiç sahip olamadığım erkek kardeşim olarak görüyordum onu. O da beni kız kardeşi olarak görüyor zaten.
Gece, “Yarın Lara da sende alışveriş yaparsınız. Ayrı ayrı.” dedi son iki kelimesini vurgulayarak. Şu intikam planını çok büyütüyordu. Lara ya da Arasla görülmemem konusunda sık sık beni uyarıyordu. Daha sonradan arkadaş olmuşuz gibi davranacaktık.
İfadesizce kafamı sallıyorken, “Tamam. Tamam.” diye mırıldandım.
~
“Uzun mu istersiniz kısa mı?”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk mı İntikam mı?
Novela Juvenil•18.07.2014• ”İntikam geçmişi değiştirmez ama kendini harika hissettirir.” ¤ Erkeklerden haz etmeyen, aşk denilen duygudan nefret eden Suyla, kendine yenik düşüp aşık olmuşsa; Aşık olduğu çocuk umursamaz piçin tekiyse; Suyla ihanetle birlikte aşkına...