AMİM| Veda

1.2K 47 18
                                    

Bir kurgunun, hikayenin daha sonuna gelmiş bulunmaktayım. Bulunmaktayız. Garip bir şekilde, karmaşık duygular içerisindeyim. Kitabın bitmesinin hüznü ve mutluluğunu bir arada yaşıyorum. Belki sizde öyle.

İkinci kitap konusuna gelirsem, böyle bir şey düşünmüyorum çünkü her şeyi tadında bırakmak, gerekiyor benim fikrimce. Zaten bundan sonra herkes yollarına devam ediyor. Yazılacak bir kurgu söz konusu değil. Özel bölüm de yayınlamayı, şuan için düşünmüyorum. Her şey tadında kalmalı. :)

En başından beri hiç
ayrılmayan LAras çiftimiz kızlarıyla ve dostlarıyla birlikte mutlu bir hayat sürüyorlar. Suyla ve ve Gece hayatlarına beraber devam ediyorlar, bundan sonra. Suyla, Burak'ı Gece sayesinde unutuyor ve geçmişindeki kara kutuya kapatıyor bir daha açmamak üzere. Gece ile çok mutlu oluyorlar çünkü Gece kalbi kırılan bir kadını nasıl mutlu edeceğini bilen bir adam.

Burak'a gelecek olursam... Burak'da devam ediyor bir şekilde hayatına. Annesinden ve Suyla'dan aldığı darbeler onu yaralasada, o çoktan dersini aldı. Karakter özelliklerini değiştiremese bile daha hassas bir kişiliğe bürünüyor. Hayatını kızlara ve kadınlara adıyor. Kimsesiz kız çocukları ve zorda kalan kadınlar için ayrı bakım evleri açıyor. Suyla'dan aldığı ders onun aklından çıkmayacak. Suyla da. Ancak daha erken davranmalıydım diye de kendini suçlamayacak. çünkü kimsesiz kız çocukları için açtığı yetimhanede, çocuklarla ilgilenirken pek vakti
olmayacak. Duygusuzluğunu, umursamazlığını da çocuklar sayesinde kıracak.

Herkes iyileşecek, bir şekilde. Mutlu son hak ediyor çünkü benim karakterlerim!

Başımdan ve başımızdan geçen olayları sizlere sunduk. Her şeyin sonu olduğu gibi bu kitabımın da sonuna geldik ama üzülmeyin. Diğer kitaplarımı okuyabilirsiniz. Onlarda okunmayı bekliyor. Bu kitap bitmiş olabilir ama ben farklı kitaplarımda farklı dünyalar yazıyorum. Yolunuz düşerse, bekleriz. Varlığınızı hissettirin. :)

Birkaç soru aldım. Evet. Benimde Burak kadar umursamaz bir kötü çocuğum oldu. Sonuçta biz kızlar, yakınımızdakileri görmezken bizi umursamayanları tercih ediyoruz maalesef. Yalnız ben Gece'mi bulamadım. Ama bulacağıma inanıyorum. Kendi Burak'ımı da unutacağıma inanıyorum. Unutulmaz kimse yoktur sonuçta.

Herkesin hayatında bir Burak olmuştur, ya da olacaktır. Belki de siz şanslı taraf olursunuz da, hiç Burak'a rastlamayıp direkt Gece leveline atlarsınız. Unutmayın ki ne acı çekenler, nice Suylalar Gecelerini buldu. Şu bir gerçek ki aylar da geçse, yıllar da geçse Gece'nizi bulacaksınız.

Sizinde Burak gibilerini unutup, Gece gibilerini bulmanız dileğiyle.

Sevgiler.

gucbenimleolsun/ Tuanna

Aşk mı İntikam mı?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin