Кук разтвори бавно очите си. Слънцето бе започнало да огравя стаята, макар студеното време. Чернокоското извади ръцете си изпод завивката и потърка сънено очи, като все още заспалото му състояние не му позволи да възприеме каквото и да било в стаята.
Обърна глава настрани, след като усети странния допир. Върху рамото му се бе проснала прекрасната сиво-бронзова коса. Това беше когато Кук усети странната и гадна болка в долната част на тялото си. Махна косата от голото си рамо, само за да се сблъска с черните преплетени мигли на Техьонг. Кук разтвори широко очи и подскочи леко при вида на момчето в леглото си. Не бе добра идея. Гадната болка го прониза по-силно при което, той изписка леко.
И все пак достатъчно за да пробуди спящото момче. Тае отвори стреснато очи и се изправи в седнало положение. Джънгкук го погледна зашеметен от гледката към полуголото тяло излезнало изпод завивката. Объркано Кук погледна себе си. Хвана края на завивката и внимателно я премести откривайки, че бе напълно гол..
-Т-техьонг......аз-з......т-т-ти.......н-ние........- Джънгкук започна да говори объркано. Напрежението натисна раменете му и той бързо започна да придърпва колене към тялото си. Сви се на топка и очите му започнаха да се пълнят. Техьонг гледаше празно. Нямаше си и на идея какво се случва. Искаше да попита. Искаше да го прегърне и успокой. Гледаше как съзлизе бавно но сигурно започваха да мокрят бледото лице на Кук.-К-кук......-Приближи се леко слагайки длан върху подпухналите му бузи. Едно нещо не знаеше обаче. Ръката му бе ударена. Кук вдигна поглед и стана бързо, заключвайки се в банята. Тае се изправи и отиде до вратата.
-Хей....хайде...тц нека просто.....-Започна да тропа леко по вратата. Опря чело на дървената повърхност.
-Излез за да поговорим Кук. -Гласът му бе тих и излизаше леко гърлено, поради порива напрежение в гърдите. Усещаше гърлото си свито, а краката изтръпнали. Не искаше това. Не искаше да става така. Искаше едно простичко обяснение. И може би да разбере себе си. Мислите му бях прекъснати от пискливия звук идващ от банята. Кук бе започнал да плаче още по силно, пускайки виковете си на воля.
-ДЖЪНКУК , ЪХГ МАМКА МУ.....- Тае се ядоса. Чувстваше се безпомощно и се мразеше за което. В крайна сметка върши блъскайки и крещейки пред бялата врата.
-Виж аз......аз съжалявам....моля те.-Свлече се надолу към земята, свивайки колене. Известно време стоеше така, подпирайки гръб на вратата. Съзнанието му бе до толкова съсредоточено в риданията на Кук, че не забеляза как ключа се врътна. Вратата се отвори бавно, карайки Тае да залитане на зад. Изправи се набързо , за да погледне вече увитото в кърпа тяло на чернокоското.
YOU ARE READING
Double (vkook)
FanfictionТае най-накрая влиза в така мечтаната си престижна гимназия по изкуства, но проблемите започват да го преследват един след друг, когато среща бъдещия си секвартирант. Джънкук беше странно и потайно момче, чийто действия събудиха дълбоко интереса на...