Тае преглътна. Не очакваше......това? Поне не толкова рано. Кук буквално му каза, че го желае преди броени секунди и то два пъти. Усещаше как губи разсъдъка си и представата за всичко около тях. Помещението изведнъж стана бяло, а единствено там заедно с него бе Джънгкук.
Погледна го. Право в карамелените очи и това бе всичко. Тае облиза горната си устна, давайки знак на Кук, а той от своя страна го гледаше все по желателно и умолително. Случи се. Техьонг се доближи рязко, без да позволи на чернокоското да реагира по какъвто и да е начин. Сграбчи го здраво за косите с едната си ръка, а другата постави на ханша му съвсем плавно. Целуна го нежно и бавно. Съвсем различно от повечето им предишни целувки.
Беше рязък, а отстрани изглеждаше дори леко грубо, но всъщност всяко движение бе мило и чувствително за Джънгкук. Още с първата целувка, романтичното действие се премеси със страстната страна и на двамата и Тае набързо набута езичето си при това на Кук. Действието бе прибързано и Джънгкук леко се стресна за начало, но в крайна сметка се отпусна и остави бронзовокосия да прави каквото си иска.
И без това не знаеше колко далеч могат да стигнат, нито разбираше какво трябва да прави с по-напрегнатата ситуация, която щеше най-вероятно да последва. От части последва примера на Тае и залепи езика си плътно за неговия, следвайки всяка негова извивка. Преди няколко месеца бе абсурдно за Техьонг дори да си се представи във връзка с момче, правейки такива неща.
Въпреки че това не бе точно връзка..... Реши да не чака повече и набързо пъхна дланите си под дрехите на чернокоското. Обхождаше горещата му кожа по гърба и гърдите, и правеше бавни кръгови и най-вече възбуждащи движения за Кук. Облиза врата му жадно и започна да целува вече оголените му ключици, пращайки допълнителни тръпки и желание в момчето. Скоро ръцете му стигнаха края на панталоните му, а от там ясно се разбираше колко стегнати вече бяха те.
Издутината ставаше все по-голяма и Джънгкук вече не издържаше.-Ах.....моля т-те Т-тае.....- въздъхна жално, поемайки ръката на Техьонг в своята. Тае бе изключително изненадан да види как Кук местише ръката му не другаде, а малко по надолу от предната ѝ позиция. Джънгкук постави чуждата длан върху издутото си бельо и погледна подканващо в чуждото лице.
-Хмммм.....виж ти.- Тае се подсмихна преди да разкопчае ципа на черните прилепнали панталони. Започна да избутва плата им надолу и щом стигна коленете реши, че е достатъчно. Приклекна и се доближи максимално към тялото на чернокоското, което вече потреперваше от вълнение. Тае застана пред боксерките му и бавно пъхна пръсти под ластика им. Невинно загледа към лицето на Кук в опит да го изтезава или поне да получи знак. Нищо.
-Ммммм..... Какво да правя сега Кук?- самодоволната му усмивка си проправи път върху прекрасната му лъскава кожа, карайки Кук да разтвори устни. Бе безмълвен и нямаше какво да каже. Опитваше, но всеки път единственото, което излизаше от устните му бяха само стонове и тихи въздишки. Чернокоското реши да разчита на очите си, като се надяваше Тае ясно да разбере намеците. Погледна го с присвити очи и умолителен влажен поглед. Техьонг се усмихна доволно и бавно свлече боксерките на нивото на панталона. Възбуда. Единственото което усещаше и виждаше. До такава степен, че устата му се пълнеше със слюнка с необяснима скорост. Преглътна шумно, но нямаше файда.
Загледа се във възбудения пенис на Кук, а той от своя страна се засрами от прекалено продължителното действие.
Сложи ръка пред зачервените си бузи.-Н-не ме гледай така....- Спечели още една лека усмивка в отговор. Тае се доближи съвсем малко, вече на достатъчно опасно разстояние и леко докосна розовата главичка. Предизвика излизането на малка доза предеякулационна течност.
Докосна лепкавата смес и малко след това я облиза обилно, вкусвайки соления привкус. Продължи да поема дължината съвсем бавно и сигурно докато не усети главичката да докосва гърлото му. Кук вече бе запушил устата си с две ръце, внимателно да не бъдат чути пискливите му и умолителни стонове.
YOU ARE READING
Double (vkook)
FanfictionТае най-накрая влиза в така мечтаната си престижна гимназия по изкуства, но проблемите започват да го преследват един след друг, когато среща бъдещия си секвартирант. Джънкук беше странно и потайно момче, чийто действия събудиха дълбоко интереса на...