27

311 34 0
                                    

-Това в банята бе първото ниво. Има още четири.- Проговори засрамено. Беше нервен и притеснен от отговора, който щеше да получи. Държеше Кук в лека прегръдка и честно казано се чувстваше прекрасно така. Надяваше се в края на разказа си да си останат в същата позиция. Бе важно.

- Техьонг. Кажи ми какво представлява всяко едно от петте нива.- Джънгкук успя да  задържи сериозното си изражение, без да позволява на нервността да заема каквото и да било от тялото му. Техьонг найстина не искаше да му казва. Усещаше доза напрежение и срам, които го натискала найстина неприятно. В този момент съжали, че реши да разговаря с Юри сам. Ако бе взел и Кук със себе си, може би нямаше да го накара да трепери от страх, нито щеше да се налага да обяснява.

-Първото беше свободно докосване. Юри така го нарече. Целта на първото ниво е да свикнеш с голотата на телата ни и да ме докосваш свободно без да се превръщаш в друг или да се разтрепериш.- Изплю на един дъх и го погледна сериозно.  Найстина щеше да е провал ако Джънгкук приеме всичко на шега или пък откаже да опитва каквото и да било свързано с нивата и така нататък. Главата на Тае щеше да гръмне от предположения и притеснение.

-Втори ниво е целувка. Обикновена проста целувка в рамките на три секунди съдържаща само докосване на устни с устни.- Обясни, надявайки се да не бъде разбран погрешно. Въздъхна заради напредъка и частта която предстоеше. Нейскаше да обяснява повече. Първите две нива не бяха толкова притесняващи, но това което следваше бе найстина друго. Нещо за което Тае никога не би отгатнал реакцията на Кук.

-Техьонг говори.-Джънгкук продължи да го подканва.

-Трвто ниво...........трето ниво е целувка с език. -Добави и вдигна главата си. Изведнъж бе получил странен прилив на кураж и адреналин. Кожата му настръхна и той продължи да говори с лека и едва забележима писклива нотка.

-Четвъртата ...........ох за нея....... Ще трябва да мастурбираш. -Изчерви се за стотни. Разбира се, Джънгкук, Техьонг реши да се прави на силен и не огъна изражението си. Кук за разлика от него се засрами, изчерви, изпоти и разтрепери едновременно.
 
-М-м-моля?!- Заекна в опит да се скрие в дланите си. Изкочи от леката прегръдка, която до преди секунда споделяха и залепи коленете за гърдите си, а гърба още по плътно за стената. Косата му все още беше мокра заради душа от по-рано и помагаше на чернокоското да скрие  очите си под падащите кичури коса.

Double (vkook)Where stories live. Discover now