18*|part 2|

568 48 3
                                    

Техьонг прие 'покаката' с отворени обятия. Пое си дълбоко въздух и бавно започна да слиза на долу към интимните части на чернокоското. Кук гледаше движенията му с очи пълни с лъст. Желанието и възбудата попиваха в тежкия въздух. Тае внимателно вдигна ледено студените бедра на момчето върху раменете си и се приближи до входа му. Още по внимателно облиза показалеца си и го постави пред дупчицата.

Започна да прилага лек натиск на всеки пет секунди докато не бе напълно сигурен, че дългият му кокалест пръст е поет напълно. Започна да прави кръгови движения съсредоточен върху меките стонове огласящи стаята. Звуците бяха найстина приятни и въпреки че Техьонг не бе наясно какво да прави, имам в предвид кой да си помисли, че сред толкова момичета ще предпочете някой от същия пол, той найстина се наслаждаваше на момента.

Когато стоновете намалиха значително Тае знаеше, че трябва да продължи. Но мамка му входа на Кук изглеждаше толкова тесен. Тае не знаеше какво да прави,но реши да действа инстинктивно. Извади показалеца си от влажната дупчица и опъна средният си пръст към него. Отново ги облиза и повтори действията си. Продължаваше да прави едно и също докато не бе сигурен, че Чернокоското е достатъчно предразположен. Извади пръстите си и се намести удобно на лакти.

Очите му бяха точно пред анала на Кук и това поднасяше допълнително притеснение към опънатата ситуация. Започна да усеща устата си пълна със слюнка. Забеляза вече напълно еректиралият пенис на чернокоското да потреперва върху корема му. Малко под пъпа се бе образувала съвсем малка локвичка предеякулационна течност. Тае облиза дължината му тръгвайки отдолу пак до главичката.

Постави лека пеперудена целувка върху отворчето на върха и облиза солената слуз, карайки жлезите в устната си кухина да отделят два пъти повече слюнка от допира на странния нов вкус. Техьонг беше два пъти по възбуден. Наведе се отново пред анала му и умело пъхна дългият си език в отвора.

Започна да го движи по стените от вътрешната част, заедно с което постави ръка върху члена на момчето. Нарочно го стисна и започна да масажира главичката, спечелвайки си свистене и гърчене от страна на Кук. Реши да бъде нахален и натисна силно с езика си навътре в отвора му пускайки част от слюнката си вътре. Тае се изправи спирайки всякакви движения.

-Т-техьонг....продължавай мамка ти!- Кук опита да изкрещи,но заради възбуденото си състояние нотата беше някак прекалено писклива. Техьонг подскочи доволно и облиза жадно главичката на твърдата му дължина. Навря я в устата си засмуквайки силно. Задвижи ръката си по свободната част, докато не бе съгурвн в способностите си.

Double (vkook)Where stories live. Discover now