-А-аз.......-Кук започна срамежливо с поглед навен надолу. Все още криеше срамните си зони с длани. Тае прекъсна и без това накъсаното му изречение, преди да добие някакъв смисъл.
-Спокойно, просто ще се изкъпем заедно.- Каза спокойно и уверено. Изведнъж обаче физиономията му се промени, осъзнавайки колко загоряло бе започнал да се държи. Сериозно ли. Мислено се удари няколко пъти, давайки си някакво време, за да помисли върху оправдание. Джънгкук и без това не проявяваше признаци на говорене.
-Имам в предвид....- Започна колебливо, местейки поглед в различни посоки. В този момент благодари на парата в помещението. Така поне Кук не виждаше достатъчно ясно неловкото му поведение. За щастие Техьонг успяваше сполучливо да овладее гласа си.
-Не исках да чакам бездействайки. Стойш прекалено дълго време.- Оправда се и мислено се потупа гордо по рамото. Изимитира невинна усмивка щом доближи лицето си до това на чернокоското. Разбира се, само за да протегне ръка и вземе гъбата си иззад гърба му. Отдръпна се на не толкова безопасно разстояние и вдигна главата си нагоре, показвайки прекрасния си врат и ключици, по които се стичаха капчици.
Джънгкук преглътна тежко и отмести поглед в страни, щом осъзна че ненадейно бе обходил тялото на Техьонг. Без да иска.... Техьонг продължи да извива врата си нагоре докато откопчаваше останалите копчета на ризата си. Щом бе готов и с последното, той внимателно протегна ръце назад, позволявайки на мекия плат да се изсули от плътта му. Стегнатите сиви боксерки останаха на показ и Тае реши да се позабавлява мъничко.
-Ъм Кук.....би ли се обърнал, за да ги сваля......- Започна да изтезава. Погледна похотливо имитирайки невинност в гласа си. Направи се на засрамен и обви талията си с ръце. Джънгкук светкавично бързо се обърна с гръб към него , а Тае едва се сдържа да не изпусне смеха си. Реакциите на чернокоското бяха повече от уникални.
Техьонг реши да не губи времето си и набързо дръпна ластика на бельото си. Свали ли го и го захвърли в коша за пране зад вратата.-Готово...- Съобщи, извършвайки познатото действие. Щом Кук се обърна обратно, Техьонг се доближи на милиметри разстояние от лицето му. Протегна отново ръката си зад гърба му и издърпа шише с душгел. Разклати го доволно пред ококорения поглед на Джънгкук, използвайки го като оправдание за внезапната близост. Вдигна гъбата и сложи сдържано количество от лигавата течност.
YOU ARE READING
Double (vkook)
FanfictionТае най-накрая влиза в така мечтаната си престижна гимназия по изкуства, но проблемите започват да го преследват един след друг, когато среща бъдещия си секвартирант. Джънкук беше странно и потайно момче, чийто действия събудиха дълбоко интереса на...