От непредвидените малки стъпки, които момчетата правиха при действията си, Тае усети как краката му се опряха в леглото. Без да му мисли много завъртя чернокоското и го бутна върху меката повърхност. Внимателно се настани над него, като сложи колената си симетрично от двете страни на бедрата му.
Чернокоското продължаваше да се усмихва подло, което хем дразнеше Техьонг, хем го караше да се чувства превъзбуден. За пръв път усещаше хормоните си да бошуват до такава степен и то заради момче. Намести едната си ръка над главата на момчето, а с палеца на другата нежно мина по извивките на лицето му. Приближи се съвсем близо до Кук, така че носовете им едва се докосваха.
Комбинацията беше странна. Ледено студен дъх, разбиващ се във горещината и парливостта на този излизаш от устните на бронзовокоското. Джънгкук реши да предприеме действие и набързо постави длани върху гърба на Тае. Техьонг не разпознаваше нищо от това пред себе си. Извивките и външния вид все още бяха същите, но действията и намесата, на допълнителния речник в речта на момчето бяха новост. Странна при това. Но все пак мозъчните клетки на Те, се самоунищожаваха при всяко едно предприето действие. Колкото и малко да е то.
Кук плъзна ръцете си надолу по плешките му, стигайки до кръста, където най-нагло ги пъхна под дрехата и ги върна на абсолютно същото място, от което бе започнал. Тае изтръпна още повече при усета на лекото погалване от студените пръсти върху голата му кожа. Това го предизвика. Както и всяко едно нещо в момента.
Леко се надигна и с прецизна точност и бързина измъкна пуловера и тениската на Джънгкук. Чернокоското повтори същото действие, като добави и бонус, разкопчаване на колана. Тае се усмихна леко при видя на жадния поглед и съвсем изхвърли и последните мислещи клетки, или каквото и да е останало от главата си. Сега, когато тя беше празна, увереността се пропи във вените му.
Свали колана си и леко придърпа панталона си надолу. Кук последва примера му, като разбира се свали напълно черните си прилепнали дънки. Метна ги на земята, като металната част на колана издрънча шумно. Шум, който за част от секундата отне вниманието на Тае. Кук побърза и заби зъбите си във врата на момчето при отдадената възможност. Започна да облизва различни места от кожата по врата му.
Отдели се за известно време, колкото да погледне червеникавите шедьоври, които бе сътворил. По физиономията, Техьонг разбра, че не бе напълно удовлетворен. Плъзна отново дланта си по долната част на лицето му и захапа долната му устна. Без да се бави Кук направи опит да задълбочи странната целувка. Облиза на няколко пъти устните на Тае и си проправи път в устната му кухина. Техьонг направи същото, като нежно плъзна езика си в устата на чернокоското.
Не мислеше да изпусне каквато и да е възможност. Нетърпеливостта ги бе изпълнила до такава степен, че скоро от слятите устни започна да се образува мокра пътечка от разменената слюнка. Бронзовокоското се отдели, облизвайки слюнката от брадичката на Кук. Пое си въздух и се върна към действието си, като отново слепи устните им. Този път започна да ги движи по бавно. Плъзна мокрите си и достатъчно зачервени устни надолу към снежно белите гърди на Кук.
От време на време се чуваха приятни и възбуждащи звуци, които му даваха нищожната увереност да направи каквото и да било. Техьонг бе найстина импулсивен. Можеше да признае, че в подобни ситуации и най-малкото би го предизвикало. Само едно единствено нещо липсваше в цялата картинка. Едно. Единичко нещо го спираше да продължи на където и да било.
Тае се надигна леко и загледа Кук в зачервеното лице. Възбудата се виждаше в очите му. Дишаше тежко, но въпреки това усмивката си стоеше като туко що залепена. Секунда, две, три се изнизаха, а Тае продължи да го гледа безизразно.
-Мамка му Техьонг...
"Хайде Кук. Още малко"
Техьонг побърза да окуражи чернокоското, макар и не на глас.
-Мамка му, мамка му!- Джънгкук започна да нарежда едно след друго без да сваля вече разширените си очи от лицето на бронзовокоското.
"Точно така"
Сега беше негов ред. Крива усмивка се заформи върху устните му. Приближи се към лицето на Кук и бавно облиза лявата дължина на долната му челюст.
-Мамка му Техьонг изчукай ме!
"Бинго"
Следващата глава ще е по интересна. Реших да я разделя на две, защото сигурно щеше да стане отвратително дълго и досадно. Съжалявам ако е отврчително или скучно ~.~
YOU ARE READING
Double (vkook)
FanfictionТае най-накрая влиза в така мечтаната си престижна гимназия по изкуства, но проблемите започват да го преследват един след друг, когато среща бъдещия си секвартирант. Джънкук беше странно и потайно момче, чийто действия събудиха дълбоко интереса на...