Кук въздъхна изморено. Деня бе дълъг, а разговорите с безбройните учители отегчаващи и крайно напрягащи. Влачейки се, той вървеше зигзагообразно по коридора, готов всеки момент да се свлече от умората. Разпозна обаче местоположението си и реши да покаже малко мъжка решителност, като измине още два метра до вратата на стаята си. Разстоянието му костваше общо 6 крачки и той вече се намираше пред добре познатата стая. Въздъхна. Хвана леко с потна длан бравата и съвсем тихо я натисна. Тъкмо я отвори и подаде единият си крак в пространството.
-Не осъзнаваш ли чувствата си??- Джънгкук замръзна в положение готовност. Крака му завися във въздуха, докато той безмълвно разширяваше очи. Женския глас пронизваше тишината в стаята и пискливо навлизаше в съзнанието му. Не знаеше какво да направи и инстинктивно се скри зад вратата, открехвайки я съвсем леко, за да може все пак да чува.
-Какво искаш от мен??- Техьонг отговори на крясъка с по силен такъв и наежено се изправи от стола си. Разярено удари по масата с длани.
-Да му кажа, че го обичам?- Тъжна нотка на разочарование се долавяше в думите му. Ера го гледаше невярващо, изненадана от куража му.
-Да му призная нелепите си и егоистични чувства?- вече тъжен, Техьонг се върна на мястото си. Наведе главата си о обгърна косите паднали пред лицето му със запотени длани.
Джънгкук свлече гърба си по студената стена в коридора. Потеше се стресирано и силно притискаше устните си с ръце. Очите му говориха достатъчно.
Сега, кое е истината?
На кое да вярвам?
Не чу останалата част от разговора. Бе прекалено объркан и замаян, а гърдите му се стягаха в неприязън.
Скоро вратата се отвори широко и белите токове на Ера добавиха драматична нотка в тишината. Момичето грациозно излезе и затвори вратата след себе си, само за да се сблъска със свилото се на земната чернокосо момче. Тя го гледаше в продължение на известно време, без никаква емоция да се изписва на лицето ѝ. Накрая просто клекна до него, погалвайки го по главата. Кук гледаше изненадано, докато топла усмивка го погалваше отсреща му.
Може би бе достатъчно.
Моето малко comeback-че. Не е дълго и е пълно с грешки, за което се извинявам но като завръщане след месец мисля че е добре~~
YOU ARE READING
Double (vkook)
FanfictionТае най-накрая влиза в така мечтаната си престижна гимназия по изкуства, но проблемите започват да го преследват един след друг, когато среща бъдещия си секвартирант. Джънкук беше странно и потайно момче, чийто действия събудиха дълбоко интереса на...