34* |part 1|

325 37 5
                                    

Техьонг се събуди. Сънена прозявкя избяга от сухите му и напукани устни. Момчето бавно се изправи в седнало положение и съблече намачканата тениска, с която по рано спеше. Забеляза гарваново черните коси, подаващи се изпод завивките в отсрещното легло. Тае не бе свикнал да гледа Кук толкова спокоен и заспал. Момчето все ставаше преди него, избягваше го и криеше наистина много. Тае се усмихна, изправи се и тръгна към банята.
 
-Ммм....~~- спря се за момент щом чу тихия стон. Обърна се отново към спящото момче. Все още спеше дълбоко, бе се завъртял и личицето му се показваше под косите му. Още една усмивка изгря върху лицето на Техьонг и голото до кръста момче си проправи път към леглото на секвартиранта си. Подпря се леко в края на мекия матрак и клекна близо до главата на спящия.

Усмивката не слизаше от лицето му, докато свободната му ръка си проправяше път към лицето на Джънгкук. Погали нежно челото му и дръпна заплетените черни кичури коса от миглите му. Докосна върха на нослето му и от там пръстите му преминаха от дясната му страна. Щом допря меката му буза, започна да я гали с кръгови движения. Беше съвсем лек, с цел да не събуди Кук, но уви няколко секунди по късно карамелите очи го погледнаха мило.

Тае разшири извинителна усмивка и продължи да гали лицето му. Не след дълго пръстите му неволно стигнаха горната устна на Джънгкук. Дъха му секна за секунда, приближи се с милиметър по близо и леко разтвори устните с палеца си. С това си действие горещия и дълбок дъх на Кук се разби право в кожата на ръката му, карайки го да изтръпне с една идея повече. Тае навлажни с език свойте и ги разтвори леко, така че да освободи въздуха в дробовете си.

Замечтано се загледа в млечно бялото лице на Кук, а той от своя страна извади ръката си от завивката и я постави върху тази на Техьонг. Леко го дръпна и на Тае не му трябваше много, за да разбере намека. Внимателно се качи върху момчето, отвивайки го само за да разбере, че бе заспал с нищо повече от една прекалено голяма на размери тениска. Доближи лицето си максимално близо до устните на Джънгкук и вдиша колкото може повече от парещия дъх. Чувството беше опияняващо. 

-Тае.....- Кук най-накрая проговори.  Гласа му беше слаб и много тих. Техьонг го погледна мило и нежно.

-Целуни ме.....-допълни безсилен и прекара дланите си по голия гръб на момчето върху себе си. Техьонг не обмисли втори път. Наведе се бавно и леко. Не искаше да бърза. Искаше Кук да привикне към действията му. Нежно допря устните си до чуждите и ги остави на едно място за минута. Внимателно започна да ги движи, наблюдавайки колко бързо Кук отвръщаше на всяко едно, до степен в която се получаваше идеалния синхрон. Обожаваше го. Обожаваше чувството при абсолютно всеки допир. Не разбираше какво е, но го обожаваше. 

-Кук...-Въздъхна между целувките. Усещаше бельото си по издуто от попринцип. Започваше се ..... 
Изведнъж вратата на стаята им рязко се отвори.

-Техьооонгг~- Провикна се нежен женски глас. Тае се стресна от внезапното нарушение на тишината и се преобърна от леглото, тупвайки на земята. Кук от своя страна подскочи и закри лицето си със завивката, оставяйки на показ само засрамения си поглед. Не можеше да повярва, че туко що някой ги бе видял да се 'натискат'.


"Охххххххх"

Double (vkook)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang