- Meg a nagy büdös f@szt! - ordított fel Hank, miután Connor közölte az összes utasítást Amber-től Nova-val kapcsolatban - Bármennyire hiszi azt Amber, hogy senkit sem fog bántani Nova, megölt két embert!
- De Hank, segíts nekem! - mondta Connor halkan - Ha te így reagálsz rá, hogyan tenne a rendőrkapitány? Nem kell tudniuk róla!
- Hidd el, Connor! - tárta szét karjait a hadnagy - Engem cseppet sem az zavar, hogy titokban akarod megtenni. Engem az zavar, hogy még engem sem hagysz bemenni!
Egy pillanatra csönd állt be, majd Connor nem várt több beszédet Hank-től és elindult a cellák felé. A férfi értetlenül nézett az android irányába, eleresztett néhány "ez meg mi a f@szt művel"-tet és elindult az irányába. Connor meg sem várva sétált tovább, most már gyorsabban.
- Tudtam, hogy velem jön! - mosolyodott el az android. Erre Hank kicsit ingerültebb lett, de maradt.
- Mit kellett volna tudnod? Seggfej! - mordult fel.
Hank-nek sikerült teljes titokban kivezetnie a deviánst a cellájából, egyenesen a kihallgató szobába. Azt már, hogy hogyan intézte el, senkinek sem mondta el. Biztos valami Hank-féle módszerrel. A hadnagy leültette a teljesen nyugodt Nova-t a székbe és lebilincselte kezeit. Ezután kilépett a folyosóra, ahol Connor várakozott és igazgatta meg ruháját.
- Még a megfigyelőből sem vigyázhatok rátok? - kérdezte Hank, de Connor megrázta a fejét.
- Amber meghagyta, hogy még onnan sem. Még nem tudom, mi haszna lesz ennek, de a lány elmondása alapján kiderül valami nagy titok.
- Hát úgy legyen! - bólintott a hadnagy és nekitámaszkodott a falnak. Ezután Connor belépett a kihallgató szobába és leült szemben az androiddal.
Újból megfigyelte Nova-t, de ezúttal részletesebben. Észrevette merészen levágott haját, ami oldalt és hátul le volt nyírva pár milliméterre, felül megmaradt váll alá érőnek. Biztos, hogy Amber vágta le így. Ezután megfigyelte Nova szoftvertevékenységét. Kiegyensúlyozott volt, nem jellemző egy deviánsra, de volt benne valami rendellenes, ami az engedetlenségét okozta.
A továbbfejlesztett AI. Egy prototípus szoftver.
Rögtön rátért a tárgyra, felkönyökölve az asztalra kezdte el második kihallgatását.
- Amber azt mondta, ha csak ketten leszünk, és senki nem figyel minket, illetve ő küld be engem, valamit elárulsz nekem!
Nova meglepetten felnézett. Figyelmen kívül hagyta Connor szavait, csak Amber érdekelte.
- Itt van? Haragszik rám? - kérdezte izgatottan, de ezután elkomorult arca és gúnyosan folytatta - Hazudsz nekem! Jellemző! A küldetés minden áron, igaz?
- Nem! - rázta meg a fejét a nyomozó android - Ha kell, be is hívhatom Amber-t, hogy bebizonyítsam! És végigvezethetlek a másik szobán, senki sincs itt rajtam kívül!
A deviáns ezen elgondolkodott, végül hátradőlt székében és csak annyit kérdezett:
- Hol találtatok rá?
- Egy Zac nevezetű ember bárjában. A raktárban ült a földön.
Nova elégedettem elmosolyodott és kicsit felnevetett.
- Heh, jellemző! Zac volt az, akinek kiönthette a lelkét. A szülei helyett is figyelt rá! - ezután Connor-ra nézett és közelebb húzódott hozzá - Add a kezed! Vagy ereszd el az enyémet!
A nyomozó android egy ideig csak nézte és nem reagált. Ebből Nova kikövetkeztette, Connor ebben nem hajlandó engedelmeskedni neki.
- Na, miért nem hallgatsz rám? Azt mondtad, elárulok neked valamit, és így is teszem! - győzködte, de Connor elutasította.
YOU ARE READING
Én élek! | Detroit: Become Human fanfiction
FanfictionAmikor már a remény is kihal, minden odavész, akkor kell felállni, küzdeni. A földre tiporva is harcolni kell, felállni, mert ezt jelenti élni. És. Én. Élek! Mit jelent valójában élni, és lehet-e valaha egy gépezetet "élőnek" nevezni? Az emberek sze...