7. fejezet: Csak egy gép?

176 26 5
                                    

Connor, Kara, Alice és Nova elfutottak az utcákon keresztül az autópályáig, közben a nyomukban végig ott loholt az embereknek engedelmeskedő másik Connor. Szerencsére nem érte utol őket, addig, míg szembe nem találkoztak egy drótkerítéssel.

- Mássz-mássz! - ismételgette a deviáns Connor, felsegítve Kara-t és Alice-t, majd Nova-t is.

Nem volt ideje neki is átmásznia, ahogyan Nova leugrott a kerítés másik oldalán, az őket üldöző android a kerítésnek szorította őt.

- CONNOR! - kiáltott a lány és könnyei folyni kezdtek - ERESZD EL!

- Fuss, Nova! Kara, vidd innen! - szólt Connor a kerítés túloldalára, miközben szüntelen küzdött elfogója ellen.

Kara megfogta a lány kezét és lassan az úthoz vezette őt, de amikor egy fegyverdörrenést hallottak meg, Nova kétségbeesetten szaladt vissza a kerítéshez, kirántva kezét Kara-éból.

- CONNOR! - kiáltotta olyan hangosan, ahogy csak tudta, miközben készült átmászni a kerítésen.

Szerencsére a deviáns Connor-t csak a vállán érte a lövés, de pont annyira volt ez elég, hogy megtántorodjon. Hank nem is figyelte, kit lő, csak azt látta, valaki dulakodik az új Connor-ral. Meglepetten látta, hogy a célpontja a régi Connor volt, ugyanúgy egyenruhájában volt, csak kicsit kócosabb hajjal.

- Connor? - kérdezte mindinkább magától, majd gyorsan az androidhoz sietett és lefogta.

A deviáns meglátta elfogóját és rögtön abbahagyta a kapálózást. De mikor meghallotta, hogy valaki át akar mászni a kerítésen, kitépve magát Hank szorításából fordult Nova felé.

- Mit művelsz? - kiáltott rá Connor - Fuss! Menekülj Kara-ékkal!

- Nem hagylak magadra! - zokogta a lány, miközben a kerítésbe kapaszkodott.

Kara újra megragadta Nova karját és ezúttal sürgetőbben húzta maga után. Az android engedelmesen követte, majd együtt szelték át a forgalmas autópályát. Szerencsére élve megúszták a halálos átmenetelt és a túloldalról figyelték a távozó alakokat.

~¤~

Hank autójában ült és a rendőrségre sietett az új Connor-ral, hogy kihallgassák a régit. A csöndes autózúgást Hank telefonja szakította félbe, és a férfi morogva vette elő a készüléket.

- Mégis ki a f@szom ez? - nézett a képernyőre, majd felvette - Hank Anderson, ki keres?

- Üdv Hank, én vagyok az, Amber! A lány a bárból! - hallatszódott a vonal túl feléről a lány idegesen remegő hangja - Bejöhetek most a rendőrségre? Fontos dolgot mondanék Connor-nak!

- Melyiknek? - kérdezett szórakozottan Hank, mire Amber lefagyott.

- Hogy... mi... tessék? Kettő van?

- Igen! - felelt Hank - Az egyik Connor deviáns lett, és most fogtuk el a másikkal, aki viszont nem az!

- Baszki! - csúszott ki a lány száján - Mi történt?

- Megszöktette Nova-t - mondta semleges hangon, de rájött, nagy hiba volt elmondania.

- Nova megszökött? - lett izgatottabb a lány - Ez... váó! És Connor szöktette meg? Ez az! - az utolsó mondatot már csak halkan lehetett hallani.

- Akkor bejössz, vagy sem? - tette fel kérdését Hank, próbálva az útra koncentrálni.

- Na, de még mennyire! Ott találkozunk! - és letette a telefont.

Én élek! | Detroit: Become Human fanfictionWhere stories live. Discover now