Waarschuwing 1: lees niet verder als je je wilt behoeden voor mijn wanhopige poging om toch iets wat op seks lijkt op het papier te krijgen.
Waarschuwing 2: erg realistisch zal het niet zijn want ik heb zelf niet bepaald ervaring ofzo
Waarschuwing 3: erg origineel is het ook niet, want het grootste deel komt uit andere boeken
En als je nu eigenwijs bent en niks geeft om het welzijn van je brein of alle details (zoals ik, ik lees bij dit soort waarschuwingen ook altijd vrolijk verder): ENJOY ofzo *trekt een vermoeid gezicht*
Mijn hart bonkt hard tegen mijn ribben, alsof het zich bij dat van hem wil voegen. Met tintelingen die door mijn hele lijf stromen, volg ik hem. Hij loopt naar de slaapkamer.
Wat een verrassing (not).
Voor de deur blijft hij even staan. Hij richt zijn ogen op mijn gezicht. Een glimlach vormt om zijn lippen. Ik glimlach terug. Ik ben benieuwd waar hij op doelt. Wat wil hij me laten zien?
Dan opent hij de deur.
Mijn mond valt open. Om het beter te kunnen zien stap ik naar binnen. Hij volgt me en doet de deur achter ons dicht. Ondertussen bekijk ik de kamer met grote ogen en een groeiend gevoel van liefde voor de persoon die dit gedaan heeft. Shawn.
De gordijnen zijn dicht en alle lichten zijn uit. Maar in plaats van lichten, staan er overal in de kamer verspreid brandende waxinelichtjes die een romantische sfeer veroorzaken. Op de nachtkastjes, die ook vol staan met waxinelichtjes liggen bovendien rode rozen. 'Oh Shawn,' zucht ik. Hij kijkt me vragend en zelfs een beetje nerveus aan. 'Wat vind je ervan?' Het is schattig hoe onzeker hij is dat ik dit niet helemaal te gek vind. Ik kijk om me heen, en wordt overvallen door het gebaar wat hij hiermee maakt. Ik veeg de tranen uit mijn ogen. 'Het is geweldig, dankjewel.' Hij kijkt geschrokken als hij ziet dat ik bijna moet huilen. 'Niet huilen!' zegt hij, en hij sluit me in zijn armen. 'Wat is er nou, babe?' Zijn vraag klinkt verward en bezorgd, hij snapt duidelijk niet waarom ik zou moeten huilen. Ik lach door mijn tranen heen omdat hij zo oprecht bezorgd is.
'Er is niks. Ik moet alleen huilen omdat ik zo ontiegelijk veel van je hou,' lach ik, en ik probeer verwoed mijn ogen te drogen met mijn mouw. Hij drukt me stevig tegen zich aan. 'Je bent onbegrijpelijk,' zegt hij hoofdschuddend. 'En ik hou nog véél meer van jou.'
Ik glimlach. Hij is zo lief.
Hij pakt mijn hand beet en leidt me naar het bed. Samen gaan we zitten. Ik kijk hem diep aan en in zijn ogen zie ik alles wat ik op dit moment wil. Ik grijns voordat hij zich naar me toe buigt en onze lippen elkaar raken.
Wat een perfect moment.
Zijn vingertoppen strelen zachtjes over mijn gezicht, terwijl zijn zachte lippen zich tegen die van mij bewegen. De vlinders razen door mijn buik. Ik kus hem terug, rustig en beheerst, genietend van elke seconde dat onze lippen elkaar aanraken. Zijn handen bewegen omlaag naar mijn rug en klemmen me tegen zich aan.
Tintelingen verspreiden zich door mijn hele lichaam. Onze zoen wordt steeds ruwer, steeds heftiger. Mijn gezicht voelt warm aan.
Maar ik wil dichterbij. En hij ook.
Een kort moment verbreken we de kus en kijken we elkaar aan.
Plotseling lig ik op mijn rug en hangt Shawn boven me. Zijn lippen gaan zachtjes over mijn hele gezicht en daarna verplaatst hij zijn mond naar mijn hals. Tintelingen lopen door mijn hele lichaam zodra ik zijn warme adem op mijn hals voel. Ik grijns breed en sla mijn armen om zijn nek. 'Waarom moest ik hier ook alweer zo lang op wachten?' vraag ik vrolijk, met mijn handen door zijn perfect zittende krullen woelend. Hij drukt zijn mond op de mijne en zoent me voordat hij antwoord geeft. 'Dat ga je straks weten,' fluistert hij, breed grijnzend. Ik grijns uitdagend terug. 'Kom maar op.'
JE LEEST
Hope ft. Shawn Mendes
Fanfiction~ stukje uit hoofdstuk 61 ~ 'Ik geef je tien seconden,' huilt hij. Mijn hart wordt verscheurd. 'Na tien seconden gaat hij eraan.' Mijn ogen schieten naar Shawn. Hij heeft geen woord kunnen verstaan van alles wat er gezegd is, maar zijn gevoel liegt...