Mara
Luister je veel naar Shawns muziek?
Hahaha, nou ja eerst niet - dat weten jullie. Maar nu ken ik gewoon elk nummer van hem!! Of ik zijn muziek nou echt veel luister - nah niet perse - maar dat komt omdat het live natuurlijk veel mooier klinkt en ik hem dan gewoon vraag of hij een liedje voor me wil zingen :) Echt top gewoon
Had je in het begin van de relatie met Shawn verwacht dat je ooit met hem zou trouwen?
UHM nee! Ik was gewoon zo overdonderd überhaupt dat hij blijkbaar verliefd op me was! Ergens in mijn achterhoofd speelde altijd mee dat het eigenlijk te mooi was om waar te zijn.
Wil je kinderen?
Jazeker :)
Hoeveel kinderen hebben/willen jullie?
Nou, kijk - het is nu een paar weken na onze bruiloft. We hébben nog niet echt kinderen, maar...
Ik ben zwanger van een tweeling! Ik kan niet wachten tot ik ze in mijn armen kan sluiten, en geloof me; Shawn al helemaal niet haha!
A/N; staat in de Epiloog als je goed leest
Shawn
Wil je een muffin? Ik heb er hier 1 namelijk.
Jaaaaaa, kom maar op!! Altijd in voor muffins hoor :D
^Ps ik luister nu je muziek terwijl ik deze vraag instuur
Dankjewel, ik hou van je :)
Had je verwacht dat je met een 'normaal' meisje zou trouwen. Met 'normaal' bedoel ik geen beroemdheid.
Nou ik had het niet perse verwacht nee. Maar ik had ook niet perse gedacht dat ik met een beroemdheid zou trouwen. Want je kunt liefde natuurlijk niet tegenhouden. Je kunt niet kiezen op wie je verliefd wordt! Ik denk dat er evenveel kans was dat ik op een beroemdheid als op een vrouw als Mara verliefd zou worden (hoewel ik niets liever had gehad nu dan Mara :))
Wil jij kinderen? / Wil je met Mara kinderen krijgen?
Ja!!! Heel graag zelfs. En het leuke - of moet ik zeggen GEWELDIGE - nieuws is dat WE IN VERWACHTING ZIJN!!!!!! VAN EEN TWEELING.
Het was niet perse al onze bedoeling, maar een paar weken nadat ik Mara ten huwelijk had gevraagd hebben we een zwangerschapstest gedaan en toen was de uitslag positief!! We waren zo blij!! Mara lachte nog dat ze straks niet meer in haar jurk zou passen, maar tijdens de bruiloft was haar buik helemaal nog niet dik. Nu begint hij pas echt te groeien! *zet grote ogen op en maakt een weids gebaar met handen*
Vind je dat Mara goed kan zingen?
Hahaha, ze kan het wel oké :) (ook al is ze daar zelf niet echt van overtuigd) Maar ze kan beter pianospelen!! *glimlacht verliefd*
Jasper
Eerst dacht ik dat je echt een klootzak was, maar mijn gedachte is veranderd! Hoe is je leven nu?
Hahaha, dankjewel, denk ik?? Nee, maar je hebt echt gelijk. Ik was een gigantische klootzak. Ik ben ook niet trots op hoe ik me in het verleden gedragen heb. Maar het was mijn manier om me af te reageren op mijn vader, en ook op mijn moeder die me om geen enkele (goede) reden verlaten heeft. Gelukkig zie ik mijn vader nu nooit meer. Daardoor is mijn leven een heel stuk beter geworden.
Maar het beste is nog wel dat ik ben afgekickt van de drugs en ook uit de gevangenis ben. Nu zet ik nooit meer één stap richting de drank of de drugs, heb ik mezelf beloofd. Ik wil nooit meer de controle zo erg kwijt raken als in de donkerste periode van mijn leven. Mara heeft me heel erg geholpen bij die beslissingen toen ik nog in de gevangenis zat. Nu ben ik al een aantal jaar compleet nuchter. Daar ben ik trots op.
JE LEEST
Hope ft. Shawn Mendes
Fanfiction~ stukje uit hoofdstuk 61 ~ 'Ik geef je tien seconden,' huilt hij. Mijn hart wordt verscheurd. 'Na tien seconden gaat hij eraan.' Mijn ogen schieten naar Shawn. Hij heeft geen woord kunnen verstaan van alles wat er gezegd is, maar zijn gevoel liegt...