Een nieuw boek!

313 4 2
                                    

Hallooo lieve lezers van Hope,

Daar ben ik weer hoor! Deze keer misschien voor de allerlaatste keer (volgens mij zeg ik dat steeds, maar goed). 

Ik heb zonet een nieuw verhaal op Wattpad gezet. Het heet Unpopular. Ik zou het extreem waarderen als je het de moeite waard vind om een kijkje bij te nemen :) 

Voor de luie mensen die geen zin hebben het boek helemaal te moeten opzoeken op mijn profiel, is hier alvast de achterflap.


____A C H T E R F L A P____

Aurelia Diemens behoort tot de populairste meiden van de klas, of zeg maar gerust school. Maar rijkdom, uiterlijk en populariteit zijn nog niet alles – een knappe boy aan je zijde is ook belangrijk! Als Aurelia een onverwacht blauwtje loopt bij de jongen die ze op het oog had, geeft dat een flinke deuk in haar (niet geringe) ego. Om zichzelf te bewijzen, gaat ze een weddenschap aan met haar vriendinnen, die al dan niet ten koste gaat van de minst populaire jongen van de klas; Noah Noort.

"Noah Nobody", zoals hij wordt genoemd door Aurelia's vriendinnen, is echter niet achterlijk. Hij heeft Aurelia spelletje snel genoeg door en ineens lijkt Aurelia's weddenschap niet meer zo simpel als zij had verwacht. In tegenstelling zelfs...

__________________________

Het is dus geen Fanfictie, maar een Tienerfictie. Ik hoop dat velen van jullie misschien toch geïnteresseerd zullen zijn. 

Heel veel groetjes,

May 

Hope ft. Shawn MendesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu