BEBEK ODASI BAKMAYA

224K 5.2K 553
                                    

TÖRE FACEBOOK SAYFASI

https://www.facebook.com/pages/TÖRE/1476578539252860?ref=hl&sk=timeline

İLK RÖPÖRTAJ VERİLDİ.

http://www.wattpad.com/59958162-wattpad-yazarlar%C4%B1yla-r%C3%B6portaj-r%C3%B6portaj-1-t%C3%B6re/comment/150909086

MEDYAYA BAKIN

Yeni Kapak için @tooceee ye sonsuz teşekkürler

Uçak havalanırken aklıma bir anda dün gelmişti.Gözümün önüne dün yaşananlar an an geçiyordu.

."Ben Çetin Salhan" dediğinde Yekta gülümseyerek "Yekta Kandar" dediğinde tokalaşmalarıyla Çetin beni baştan aşağı süzmüştü yine o ve rahatsız edici bakışları üzerimdeydi.

Yekta Çetin'in beni incelediğini görünce elini belime koyup "Eşim Buke Kandar." dediğinde Çetin elini uzatmıştı ellerimin titrememesine dua ederek tokalaşmak için elimi uzattığımda Çetin beklenmedik bir şekilde elimi nazikçe öpmesiyle tüm dengem alt üst olmuştu "Memnun oldum." demesiyle hafifçe gülümseyip yanlarından ayrılacakken Yekta yine yapacağını yapmıştı.Hayır bir bilse Çetin'in üniversitede bana yaptıklarını bu kadar sakin olur muydu merak ediyordum.

"Hayatım Çetin Bey yeni projede ortağımız senin yürütmek istediğin projenin." dediğinde ben neye şaşıracağımı şaşırmıştım.Bana 'hayatım' demesine mi yoksa 'yürütmek istediğin proje' demesine mi hayır ben proje filan yönetmek istemiyordum.Bir de bunun üstüne Çetin Salhanla aynı proje demek benim için intihar sebebiydi.

Yekta önden Çetin arkadan yürürken ben hala olduğum yerde duruyordum.İkiside içeri girince mecburen ayaklarımda beni içeriye sürüklemişti.Yekta'nın yanına gidip oturduğumda gözümü bir noktaya sabitledim.Çetin'in bakışlarını üstümde hissetsemde dönüp bakamıyordum.Yekta beni kendine doğru çekince bir an şaşırsamda bende ona iyice yaslandım.

"Böyle güzel bir eşiniz olduğu için çok şanslısınız.Mutlu görünüyorsunuz." dediğinde boğazım düğüm düğüm olmuştu.Yekta'nın gerildiğini hissetsemde hiç bir tepki vermedim.Sadece hafifçe tebessüm etmekle yetindim.

"Teşekkürler.Evet çok mutluyuz." diyen yakışıklı kocama baktım.Ondan bir şeyler gizlemek beni üzse de Kaan'ın yaptıkları üstüne bir de Çetin'in önceden yaptıkları eklense Yekta ilk Kaan'ı sonra Çetin'i en son da beni öldürürdü.

Onlar iş için konulmaya başladıklarında ben kendimi mutfağa attım.Çay demlemeye çalışırken elim ayağım titriyordu.Bir an aklıma Çetin ile ilk karşılaşmamız gelse de hemen o anı resetlemeye karar verdim.Çayı zorlada olsa demlediğimde tepsiye koyup götürdüm.Yukarı çıktığımda Çetin oturuyordu etrafa göz gezdirdiğimde Yekta'nın güvertede biriyle konustuğunu gördüm.Derin bir nefes alıp çayı Çetin'e uzatırken ellerim titriyordu.Çetin çayı aldıktan sonra "Teşekkür ederim." demesi bardağı taşıran son damla olmuştu.Tepsiyi orta sehpaya bırakıp Çetin'in biraz uzağıma oturup

"Ne yapmaya çalışıyorsun Çetin?" diye öfkeyle sorduğumda sesimi alçak tutmaya çalışıyordum.Çeyin ise alayla kahkaha atıp "Kaan denen herife neler yaptığımı unutmamışsın anlaşılan" dediğinde bakışlarını üstümde gezdirip "Ama kocan için başka planlarım var.Çok alışma kocana hiç beklemediğin bir anda yanımda olacaksın.Biraz uzun sürse de elinde sonunda seni o heriften kurtaracağım." dediğinde gözlerim dolmuştu.Çetin gerçekten tam bir ruh hastasıydı.

"Ben onunla mutluyum.Yapma" dediğimde gözümden bir damla yaş akmıştı.Yekta'ya bir şey olma ihtimali beni mahvediyordu.O bomba olayından sonra iyice bağlanmıştım ona.

"O herif için karşımda bir daha gözünden tek damla yaş akarsa onu gözünün önünde öldürürüm ki bilirsin Kaan'ın ölümden nasıl döndüğünü." dediğinde hemen ayağa kalkıp "Etrafında pervane olan o kadar kız varken ne diye bana bulaşıyorsun.Niye hayatımı cehenneme çevirmeye çalışıyorsun?Anlamıyorum." diye soluduğumda gözlerim dolmuştu ama ağlayamazdım bu ruh hastası adamın ne yapacağı belli olmazdı.

TÖRE  -Töre Serisi 1-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin