DUYURU

200K 2.9K 160
                                    

Arkadaşlar kitapta açıklık getirmek istediğim şeyler olduğu için bu duyuruyu yapmak istedim.

Öncelikle klişe konusuna değinmek istiyorum.Bazı insanlar "Kitap klişeleşmeye başladı." diye yorumlar yazmaya başladı açık ve net söylüyorum ki hikayede eğer bana tek bir klişe gösterirseniz bu hikayeyi silmeye bile hazırım.Ben bazen bütün gece bunu yapsam nasıl olur,klişe olur mu diye saatlerce düşünüyorum.Nefret hikaye boğar diye aşk yaptım ama 17.bölümüne kadar aşk yoktu bu bölümde daha yeni çocuk açıldı şimdi klişe diyenlere soruyorum.Hangi töre kurgulu hikaye 50 sayfa da aşk olmaz bende yoktu kız rahat rahat nefretini yaşadı ama nefretten okuyucular sıkıldığı için aşka geçtim ve hemen klişe ya da başka şeylerle karşılaştım.

Sevmek klişeleşmek değil bu tür hikayelerde tam tersi hikayenin dönüm noktası ki size şunu garanti ediyorum kitabımda klişe asla olmayacak.

Diğer bir konu Yekta'nın ağzından anlatılması açıkcası ben Bukeyle başladım ve onunla devam etmek istiyorum.Elbette Yekta'nın düşüncelerini merak ediyorsunuz bunun için bazen Buke'nin kulak misafiri olacağı konulara yer vereceğim.

Bir de fikirlerinizi yorum yapıp veya mesaj atıp bunları benimle paylaştığınızda gerçekten çok mutlu oluyorum bazen öyle fikirler geliyor ki ağzım açık kalıyor hepinize bu yüzden teşekkür ederim

Gelelim son konuya multimedya konusu ben multimedya koymayı düşünmüyorum çünkü hikayeyi hayal gücünüze bırakıyorum.Yekta esmer biri ama siz onu istediğiniz ya da hoşlandığınız bir karaktere bütünlendirip zihninizde canlandırabilirsiniz.

Bütün okuyuculara ilgilerinden dolayı teşekkür ederim.

TÖRE  -Töre Serisi 1-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin