7 AY SONRA 1/3

216K 5.6K 556
                                    

7 AY SONRA 3 PARTTAN OLUŞACAK OKUYUCULAR SABIRSIZ OLDUĞU İÇİN YAZDIĞIM KADARINI BUGÜN PAYLAŞTIM.

YARIN DİYARBAKIR'A GİDİYORUM EĞER FIRSAT BULURSAM MARDİN'E DE GEÇECEĞİM.ORADA SİZLER İÇİN BOL BOL FOTOĞRAF ÇEKECEĞİM.TÖRE'NİN KISA VİDEOSUNU YAPMAK İSTİYORUM ACABA BANA YARDIM EDECEK BİRİSİ VAR MI?EĞER VARSA BANA MESAJ ATARSA ÇOK SEVİNİRİM.

TAVSİYE: http://www.wattpad.com/story/19999140-san%C4%B1r%C4%B1m-seni-seviyorum

UMARIM YENİ BÖLÜMÜ BEĞENİRSİNİZ.BENİM İÇİME SİNMEDİ AMA SİZİ BEKLETMEK İSTEMEDİM.

MEDYADA İKİZLER VAR

Geriye doğru baktığımda bu 7 ayda o kadar çok şey yaşamıştım ki anılar gözümün önünden gecerken bazen gülüyorum bazense üzülüyorum.Hayatım eskisi gibi değildi çünkü artık anne adayıydım ve 2 ay 10 gün sonra anne olacaktım.Ben gün sayarken Yekta'da benden farksız değildi o kadar çok değişmişti ki inanamıyordum.

Yekta kıyafetlerimi yaktıktan bir hafta sonra Kaan yapacağını yapmıştı.Basın toplantısı düzenleyip herşeyi açıklamış ve ertesi gün manşetlerde

"MÜSTAKBEL EŞİM ZORLA EVLENDİRİLDİ."

"YEKTA KANDAR NİŞANLIMI KAÇIRDI."

"İŞKENCE GÖRDÜM."

"BENİ ÖLDÜRMEKLE TEHDİT EDİP NİŞANLIMI EVLİLİĞE ZORLADILAR."

Her gazete farklı şey uydurmuş Kaan'ın dediklerini farklı yöne çekmişti.Gazetelere çıktıktan sonra konağın kapısının ve holdingin önünde kamp kurdular.Yekta ise her gün burnundan soluyarak geliyordu.Haberler saçma yönlere doğru giderken Yekta hepsinin yalan olduğunu açıklamış.Suskunluğunu bozup Kaan'ın babası Melih Ulber'le görüşmek için İstanbul'a gitmişti.Melih Bey ise oğlunu hissedarların biriyle evlendireceğini ve konuyu kapatacağını söylemişti.

Zaten bu olaylar bittikten iki gün sonra da hamile olduğumu öğrenmiştim.Yekta her dakika karnımı okşayıp "Ben babamı olacağım." diye etrafta geziniyordu.Her gün eve geldiğinde başka oyuncaklar alıyordu.O kadar değişmişti ki bir adama babalık bu kadar yakışır diye içimden geçirdim.Ama sadece çocuklarına karşı değişmişti bana yine aynı öküzlükleri yapıyordu.

Bende bana kötü bir söz söylediğinde bebeklerime şikayet ediyor ve babalarına karşı dolduruyordum Yekta bu durumdan pek haz etmese de mecburen iyi davranıyordu.

İçimde Yekta'dan ve benden bir parça taşımak o kadar güzel bir duyguydu ki daha doğmadan böyle seviyorsak doğuduklarında nasıl sevecektik bilmiyorum.

İlk kalp atışını duyduğumda mutluluktan ağlamıştım.Yekta ise "Kalp atışından belli erkek olacak." diye böbürlenmişti.Bebeklerin bütün ultoson resimlerini çerçeveletip farklı yerlere koyuyordu.Bazen resimleri alıp aynanın karşısına geçip aynı babası diye söyleniyordu.

Oğlumla yapılacaklar adında bir liste çıkarmış ve babasıyla yapmak istediği ve yapamadığı her şeyin listesini çıkarmıştı.Ama bebeklerin ikisininde erkek olması üstüne listeyi yenilemek zorunda kalmıştı.

Ailede de değişen şeyler oldu.Dilan bir ay önce evlendi artık o da bekar değil.

Berfin 5 aylık hamile güzel bir kızları olacak.Eminim ki çok güzel bir anne olacaktı.

Beni en çok şaşırtan şey ise Çınar ve Roz'da sözlendi.

Berat Amerika'ya döndü.Gitmeden önce "Seni bir ömür bekleyeceğim.Her ne olursa olsun kabulümsün.Bir isteğin olursa çekinme ara." diye son noktayı koymuştu.Bir insan nasıl koşulsuz şartsız bu kadar sevebiliyor diye içimden sürekli düşünüyordum.Çünkü Berat diğerlerinden farklıydı.

TÖRE  -Töre Serisi 1-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin