BUKE KANDAR

315K 6.8K 992
                                    

FİNALE SON 24 BÖLÜM!

50.GÜNE ÖZEL YENİ BÖLÜM PAYLAŞIYORUM. NE 1000 OYU BEKLEYEBİLDİM, NE DE BİR HAFTAYI.ASLINDA BU BÖLÜMÜN İÇİME SİNDİĞİNİ SÖYLEYEMEM. ÇÜNKÜ BUGÜN HAKSIZ YERE BAZI İNSANLARLA TARTIŞTIM; AMA BU BENİ YILDIRMAZ. SİZİN GİBİ OKUYUCULARIM OLDUĞU SÜRECE HERKESE,HER ŞEYE İNAT YAZACAĞIM.

VAKİT BULDUKÇA GELEN YORUMLARA CEVAP YAZMAYA BAŞLAYACAĞIM.HEPSİNİ OKUYORUM. ANCAK MESAJLARA YETİŞEBİLİYORUM ARTIK GEREKİRSE UYUMAYIP ATTIĞINIZ YORUMLARA CEVAP VERECEĞİM. BUNA İLK BÖLÜMLERDEN BAŞLAMAYI DÜŞÜNÜYORUM.

ALDIĞIM MESAJ VE YORUMLARIN BENİ MUTLU ETTİĞİNİ BELİRTMEK İSTERİM.BU İŞE KALKIŞTIĞIMDA OKUYUCULARIN BANA BU KADAR DESTEK VERECEĞİ, YENİ BÖLÜM İÇİN TEŞVİK EDECEĞİ AKLIMIN UCUNDAN BİLE GEÇMEZDİ.

BANA GÖRE HENÜZ DAHA YOLUN BAŞINDAYIM ÇÜNKÜ BU KİTABI İLK OLARAK ÖYLESİNE YAZMIŞTIM. BİR AN CANIM SIKILIP AKLIMA ESMİŞTİ.KONUYU İSE O ZAMAN DİYARBAKIR'DA OLDUĞUM İÇİN DOĞUYLA ALAKASI OLAN BİR ŞEY YAZMAK İSTEMİŞTİM.10.BÖLÜMDEN SONRA GELEN YORUMLAR VE MESAJLAR SONRASINDA İSE HİKAYEYE DAHA ÇOK ÖNEM VERMEYE BAŞLADIM.BU YÜZDEN HİKAYEYİ OKUYAN, OYLAYAN,YORUM YAZAN,FİKİR VEREN BÜTÜN OKUYUCULARIMA TEŞEKKÜR EDERİM.İYİ Kİ VARSINIZ HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM.

İTHAF İÇİN MESAJ ATMANIZ YETERLİ.

Sabah uyandığımda belimde hissettiğim el ile şaşırmıştım; sonrasında ise aklıma odun kocamın yaptığı ilk romantiklik gelince elimde olmadan gülümsedim.Yataktan yavaşça kalktığımda aklıma yine bir şeytanlık gelmişti.

Yanımda horul horul uyuyan kocama bakıp sinsice sırıttım.Parmak ucunda yürüyerek odada tükenmez kalem aramaya başladım.Yavaşça çekmeceleri açıp kapatıyor, olabildiğince az ses çıkartmaya çalışıyordum. Yekta'nın baş ucundaki çekmecede kalem bulunca kahkaha atmak istesem de bu hissi bastırıp gülmemeye gayret gösterdim.

Yatağa tekrar uzanamazdım. Uyanabilirdi, işimi riske atmamak için Yekta'nın baş ucunda durup yavaşça ona doğru eğildim.İlk hedef kaşlarının ortasıydı.Yavaşça orayı çiziyordum olabildiğince az bastırıyordum.Kaşlarının ortası bitince rastgele suratına kalemi koyuyordum ben gibi.

Birden Yekta'nın gözlerini açması ve beni yatağa çekmesi bir olmuştu.Yekta bana doğru eğildiğinde korksam mı,gülsem mi bilmiyordum.Gülsem kesin beni öldürürdü ama şu hali o kadar komikti ki karşımda tek kaş ve yüzünde onlarca ben olan Yekta Kandar duruyordu.İş dünyasının korkulan adamı,Türkiye'nin en büyük aşiretlerinden birinin ağası şu an korkudan daha çok gülünecek gibi duruyordu.Kaşlarını çatıp bana baktığında bütün çabalarım boşa gitmişti ve kahkahalarla gülmeye başlamıştım.

Yekta ise bileklerimi sıkıp, "Buke!Sabah sabah insan böyle mi uyandırılır?" diye üstüme kükrediğinde az sonra olacakları tahmin ediyordum.Kahkaha yerini endişeye bırakmıştı ama tabi ki aklıma kurtulmanın yolu gelmişti.

Yekta sinirden hızlı nefes alıp verirken içten bir şekilde ona gülümseyip,"Özür dilerim." diyerek acındıracak bakışlar atıyordum; ama hiç bir işe yaramamıştı.

Bir anda hafif bir şekilde dudağını öptüğümde Yekta'nın şaşkınlıktan gözleri açılmıştı ona sinsice gülüp,"Böyle mi uyandırılır?" dediğimde bile Yekta hala bana inanamayarak bakıyordu.Onun şaşkınlığından yararlanıp onu üstümden iterek hemen ayaklandım.Yekta yaptığım kurnazlığı anlayıp peşime düştüğünde ise ben merdivenlere doğru koşuyordum.

"Küçük şeytan dur orada!" diye bağırdığında hızı daha da arttırıp merdivenlerden çıkmaya başladım.

Panik bütün vücudumu ele geçirmişti ve Yekta'nın bana yapacağı eziyeti düşünüyordum.Hızla güverteye gidecekken Yekta'nın beni kucağına almasıyla neye uğradığımı şaşırdım.Ama sonra yaptığı şey ise sinirlerimi oynatmaya yetmişti.Beni boğazın buz gibi sularına atmıştı.

TÖRE  -Töre Serisi 1-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin