BAB 51

41.9K 2K 26
                                    

THIS CHAPTER HAVE A LOTS OF FLASHBACK ABOUT NASUHA AND EYREEN .

Nasuha memasuki satu organisasi yang merupakan penaung yang cukup terkenal dan terkemuka . Namun , organisasi itu hanya diketahui oleh sesetengah pihak . Orang luar tidak akan tahu bahawa bangunan yang gah ini wujud .

A.A ORGANISATION .

Bangunan yang tinggi itu kelihatan seperti sebuah syarikat korporat yang bertaraf antarabangsa . Sebaliknya , bangunan itu merupakan bangunan yang melatih individu yang ingin menjadi seorang assassin .

Bangunan yang mewah , berdinding kaca dan berkilat itu cukup memukau pandangan . Apatah lagi pekerja - pekerja yang sering memakai serba hitam dan misteri .

Nur Nasuha yang mengenakan sut kulit warna hitam yang ditutupi dengan jaket labuh hitam berjalan masuk ke dalam bangunan itu . Di wajahnya pula dikenakan kaca mata hitam . Wajah dingin dikekalkan .

" Morning miss .. " sapa seorang lelaki yang menjaga pintu masuk bangunan itu . Tegap dan gagah .

" Morning ! " balas Nur Nasuha dingin . Tangan kanan mengekses kad hitam pada satu alat .

Setelah di access , dia berjalan melepasi gate itu . Dapat dilihat ramai pekerja yang berada di lobi . Berkaca mata hitam dan berbaju hitam . Identiti mereka dijaga dengan rapi dan tidak dapat diceroboh oleh sesiapapun .

Nur Nasuha menundukkan wajahnya . Telefon di tangan dibuka . Ada satu whatsapp yang masuk .

Meet me at floor 23 at 11 o'clock !!

Mr . Bill's

Dia hanya memberikan bluetick sahaja . Jam tangan dilihat sekilas . Jarum baru menunjukkan pukul 10 . 30 pagi . Masih ada setengah jam untuknya .

" NASUHA ! "

Namanya dilaung dengan kuat . Nur Nasuha membuat muka menyampah apabila mendengar suara itu . Kini dia menjadi perhatian . Sesekali dia melemparkan senyuman nipis . Maklum lah dia merupakan senior profesional .

" Wah ! Kau bukan main sombong lagi ye ! " kata rakannya itu . Bahu Nur Nasuha ditepuk kuat .

" Kau nak apa ? Terpekik panggil aku . Macam lah aku pekak ! " marahnya .

Eyreen terkekeh gelak . Dia memaut lengan Nur Nasuha . Mereka sama - sama beriringan menuju ke lift .

" Saja ! Aku nak tengok reaction kau macam mana ! " Eyreen membuat muka tidak bersalah .

Rambutnya beralun lembut mengikut gerak kepalanya . Mereka sama - sama cantik . Tetapi apabila taring mereka keluar , pasti akan ada yang berasa seram .

"  Hmm .. " Nur Nasuha hanya mengumam . Malas mahu melayan Eyreen .

Butang lift ditekan . Tingkat 23 ditujunya . Tangan kiri memegang erat telefon di tangan . Di bahunya tersangkut kemas beg laptop yang berisi laporan kesnya .

" Kau ada dapat mesej dari Mr Bill's tak ? " Eyreen menyoal serius . Tidak memain seperti tadi .

" Ada "

HADIRNYA DIA | C | ARS •5•Where stories live. Discover now