BAB 63

33.5K 1.8K 31
                                    

Ryan Zafran leka menaip sesuatu di laptop miliknya . Wajahnya yang serius itu membuatkan semua tidak berani bersuara . Lucas dan Jack memasing membuat hal mereka sendiri .

Menyiapkan laporan dan perlu dihantar segera oleh mereka . Manakala Louis elok goyang kaki di sofa single . Jarinya tak habis-habis scroll IG entah siapa-siapa . Masanya dihabiskan untuk melihat explore di ig itu .

TAP ! TAP !

Kuat bunyi kekunci ditaip oleh tiga sekawan itu . Louis yang gelak-gelak itu tidak sedikit pun rasa terganggu . Lolipop dihisap sambil matanya melihat video-video lawak di dalam telefon miliknya .

BAM !

Kini mata mereka berempat beralih arah . Tertumpu ke arah seorang perempuan yang berpakaian sendat . Tersenyum manis ke arah mereka . Louis mengerutkan dahinya .

" Maaf bos , saya dah cuba halang -- " kata-kata perempuan merangkap PA Ryan Zafran mati apabila melihat isyarat dari CEO syarikat itu .

" I told you girl , just let me in . Easy . " kata perempuan itu lalu dengan langkah bak model dia menuju ke meja Ryan Zafran .

Dengan perasaan serba salah , wanita bertudung itu menutup rapat pintu bilik Ryan Zafran . Habislah dia nanti . Sama ada gunung berapi meletus atau dibuang kerja . Dia berdoa ag Ryan Zafran tidak membuangnya .

" What the hell , honey ? How come ? -- " Louis hilang kata-kata sebaik melihat wanita yang berdifi tegak di dalam bilik itu .

" Honey heh ? " perempuan itu senyum sinis .

BAM !

Beg tangan jenama mahal itu dihempas kuat di atas meja kerja milik Ryan Zafran . Terangkat bahu Ryan Zafran impak hempasan beg mahal itu . Hilang terus tumpuan dia . Kini mata fokus ke arah adegan akasia di hadapannya .

PANG !

Louis memegang pipi kirinya yang ditampar kuat oleh wanita itu . Dengan mata bulat dia memandang dengan riak terkejut . Lucas dan Jack awal-awal dah angkat kaki . Seram !

" DON'T . YOU . DARE . CALL . ME . WITH . THAT . FUCKING . NAME ! " katanya berbaur amaran .

Badannya yang tersarung dress hitam dan terbelah di bahagian peha memudahkannya untuk angkat kaki . Dengan wajah menyinga , kaki diangkat tinggi lalu --

BUK !

Tepat mengenai perut Louis . Lelaki itu tertunduk menahan senak diperutnya . Ditambah lagi perempuan itu memakai heels yang bukan main tajam lagi .

" Are you nuts ? Fuck ! " Louis meludah geram . Tanpa amaran dia menerima dua habuan dalam satu masa .

Penampar . Sepakan .

Gila !

" Me ? Nuts ? Are you sure Mr Louis Sanchez ? " sinis perempuan itu . Dia melutut di hadapan Luois yang sudah terduduk itu .

" C'mon , Freya ! What fucking you wanna tell me ? " gesa Luois . Tidak betah dia berasa dalam keadaan bersalah seperti ini .

" 2 years ! 2 years you never come back ! And never look our babies ! " pekik Freya lantang . Mengegarkan satu bilik Ryan Zafran .

" Ark ? Hehehe ? " Louis tersengih lalu tergelak kekok . Baru sedar kot .

BUK !

Tumbukan cukup padu diberikan oleh Freya kepada Louis . Hidung lelaki itu ditumbuk kuat . Louis yang tika itu tidak bersedia terus jatuh ke belakang . Pengsan !

" Asshole ! " maki Freya kuat . Tubuh kaku suaminya dipandang kosong .

Freya memandang tiga orang lelaki di belakangnya . Jelas-jelas nampak terkedu . Kening dijungkit tinggi .

HADIRNYA DIA | C | ARS •5•Where stories live. Discover now