Luahan

53 11 8
                                    

Kenapa cerita ni dah semakin kurang view?Vote pun ada tak ada je.Tak sedap ke?Membosankan?Atau banyak sangat kesalahan tatabahasa?Jalan cerita tak best?
Sejak dua menjak ni,setiap kali saya publish,satu episod jarang dapat 10 view ke atas.Penulisan saya tak dapat sambutan ke?Saya buntulah.Saya penat cari idea tapi tak ramai yang suka hasil penulisan saya.Saya bersengkang mata lewat malam sebab waktu tu,idea datang dan tak ada bunyi bising mudah untuk saya mengarang tapi melihat view dan vote yang kurang memuaskan saya ambil keputusan untuk kurangkan publish episod yang dah saya siap karang.Saya rasa hasil penulisan saya tak ada sambutan dan sangat menghampakan.Adakah saya perlu stop sampai sini dan tak perlu habiskan jalan cerita  ni sedangkan saya dah ada rangka kasar untuk ending story ni.Lama saya fikir untuk menghasilkan ending yang lain daripada yang lain.Tapi...kalau beginilah sambutannya,saya mungkin akan mempertimbangkan balik.Stop or go on.

Sesiapa yang dah baca luahan saya di atas,kalau rasa saya patut teruskan jalan cerita ini,please komen personal atau komen di ruangan ini.Saya nak tahu sangat berapa ramai yang minat saya punya story atau kalau tak minat,masih sudi membaca.Mungkin dengan komen itu,saya dapat kembalikan semula semangat saya untuk mengarang yang semakin pudar dan luntur.

Thanks untuk beberapa view setia yang sudi membaca penulisan saya yang tidak seberapa.Sila tekan vote untuk saya tahu siapa anda view setia itu!Tak terkata gembira saya apabila ada beberapa orang yang setia dengan story ni dan sudi vote.

Tahu tak?Betapa gembira hati seseorang itu apabila hasil penulisannya dihargai oleh orang lain yang dia tidak kenal.yang dibaca oleh orang yang dia tidak pernah berjumpa?Gembira,terharu,teruja dan lebih semangat untuk mengarang jalan cerita yang best dan menarik.

Itu sahaja dari saya,Abby.Selamat membaca!



Mencari DiriWhere stories live. Discover now