Pořád nechápu jak, ale dosáhli jsme konce. Nebudu vás napínat, je to konec první knihy, ale i ta musela jednou skončit.
Tímto bych vám chtěla moc poděkovat. Mým čtenářům. Chci vám poděkovat za to, že jste si tento příběh zamilovali, že jste mi psali povzbuzující komentáře a samozřejmě promíjeli moje chyby, které se v textu objevují až moc často. Moje jediný výmluva je, že kdykoli jsem dopsala kapitolu, tak jsem utíkala na wattpad, abych mohla kapitolu zveřejnit, i přes všechny její chyby nebo překlepy.
Také bych vám chtěla poděkovat za vaši trpělivost. Vím, že jsem občas měla dlouhé přestávky, nebo nepřidávala nijak pravidelně, ale vy jste to i tak vydrželi! Za to máte mé velké díky, že jste se na tento příběh nevykašlali, i přes to, že je to autorka takový lajdák.
Chtěla bych také poděkovat všem lidem, kteří mi poskytli konstruktivní kritiku, které si velice cením a všechny rady jsem si vzala k srdci, protože se chci i nadále věnovat psaní a také se v něm zlepšovat!Nakonec bych chtěla poděkovat mojí nejlepší kamarádce Pandě, která mi dělala už od začátku beta čtenářku, kopala mě do zadku, dokázala mi říct, co si o čem myslí, dokázala mi vynadat, ale také mě pochválit.
Dokázala si pro mě najít čas, abych s ní mohla probrat můj příběh, nebo moje nápady, a i když jsem občas vymýšlela pitomosti, tak mi s tím dokázala pomoci, nebo mě aspoň trochu usměrnit, abych vůbec věděla, co chci psát a nepřekopala tak celý příběh.Jak jsem řekla, první kniha tímto končí. Jak to bude s druhým dílem, ještě popravdě nevím. Nemám ho pořádně rozpracovaný a chtěla bych se vrhnout na Královnu Smrti od začátku, opravit jí, možná ji i trochu předělat a vylepšit.
Každopádně, aby se vám po mě nestýskalo, mám připravených pár projektů, o které se s vámi v brzké době ráda podělím a doufám, že se vám budou líbit a bavit stejně jako Královna Smrti.
Ještě jednou vám děkuji! Díky vám jsem tento příběh dopsala do konce.
ČTEŠ
Královna Smrti
FantasyKdyž se světu odhalí nadpřirozené bytosti, zavládne chaos. Lidé se bojí a odsuzují vše, co je jiné. Nejmocnější zástupci nadpřirozených bytostí proto utvořili klany s přísnou hierarchií a pravidly. Lidé s nimi i přesto nechtěli mít nic společného, d...