-Gökyüzü 16-

26.7K 1.4K 150
                                    


"Beril ben kapınızın önündeyim. Aşağı inip açsana!"

"Kızım sen cidden gerizekalısın he! Zili boşuna icat etmediler herhalde değil mi?" Diye beni azarlayan arkadaşımın suratına telefonu kapatıp zile bastım. Ne yani? Zile basmaya üşenmiş olamaz mıydım?

Parmağımı zilden çekmeden beklemeye devam ettim. Zil sesi o kadar sinir bozucuydu ki, bir de hiç durmadan tekrar ediyordu. Sırf gıcıklığıma çekmedim ben de elimi. Oh olsun o Beril'e!

"Yağmur mal mısın kızım çeksene elini oradan! Annemler evde!"
Sevmediğim adımla hitap etmesine aldırmadan "Hadi lan oradan, atacaksan küçük at bari, annemler evde miş miş!" Diye söylene söylene daldım içeri. Beril de kapıyı kapatır kapatmaz yanıma gelince onu kolundan tuttuğum gibi yanıma çekip oturttum.

"Dökül!"

"Neyi?"

"Kızım neyi olacak? Salağa yatmasana!" Diyerek eline bir şaplak atıverdim.

"Tamam be ne vuruyorsun?" Deyip koltuğa iyice yayıldı. Ardından "Başlıyorum." Dedi. Dedi ama başlayamadı bir türlü.

"Kızım konuşacak mısın artık?" Diye bıkkın bir şekilde konuştuğumda "Ya ama kızmak yok." Dedi çocuksu bir ifadeyle.

"Saçmalamasana ne diye kızayım sana? Kime aşık olduysan oldun? Ne diye kızayım?"

"Hayır ondan değil. Yani... Ne bileyim.. Uzun zamandan beri kendime itiraf edemiyordum zaten. Artık kabullendim."

"Baş harfi ne eniştemin?" Diye sordum pat diye. Tahmin etmeye çalışacaktım. Böylesi daha eğlenceliydi bence!

"A."

"Alp, Arda, Akif, Akın- yok yok o değildir ya! Neyse başka hangi ismi saymadım?"

Beril'e döndüğümde öyle bir bakıyordu ki bana, içim acıdı. "Kuzum, iyi misin?"

"Değilim!" Deyip ağlamaya başladı. Ne olmuştu ki şimdi buna?

"Beril söyleyecek misin artık?"

"Tamam," deyip burnunu çekti. "B-ben Akın'a aşığım Nil..."

"Ee ne var ki bunda şimdi?" Dedim. Anlayamadığım şey şuydu, neden benden saklamıştı?

"Kızmayacak mısın? Sonuçta en yakın arkadaşın Akın..." diye mırıldandı. Elimle omzuna dokundum ve destek vermek istermiş gibi sıktım.

"Neden kızayım ki kızım, saçmalama. Sen gidip onu sevmişsin, benim de bu sevgine saygı duymam şart!"

"Yerim seni ama!" Deyip boynuma atıldı.

İşte dostluk, işte dayanışma...

Fizik sınavı girdi arkadaşlar, bi' 10 puan falan alırım herhalde jdjdjf ağlanacak halime gülüyorum şu an nasıl bir psikopatım ben...

Neysem oylamayı unutmayın💕

Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi de belirtmeyi unutmayıın jfjdjd

Sefiyom sizleri

See you👋

GÖKYÜZÜ ❦ Texting ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin