-Gökyüzü 32-

24.3K 1.2K 345
                                    

Instagram: elifsukaratas 💫

"Oğlum, sen şuraya geç bakayım. Hah, oldu. Kızım sen de elini omzuna at. Kendi omzuna değil Meriç'in omzuna. Hah tamam! Ay dur olmadı. Elini kolyesine koy! Hah şimdi mükemmel! Şimdi gülümseyin bakalım birbirinize! Oğlum o nasıl bir gülümseme Allah aşkına! Kızım sen neden pişmiş kelle gibi sırıtıyorsun pozisyonu bozmayın demedim mi ben size?"dedi çekimi yapacak olan kameraman adam.

Aynı pozisyonda dura dura kolum ağrımıştı. "Kolum ağrıyor," diye sızladım yüzümü buruşturarak.

"Daha 1 dakika bile olmadı sabret biraz." Diyerek güldü Meriç. "Zamanlayıcı mısın olum sen?" Dedim. "Olabilir, sence öyle mi görünüyorum?" Dedi bu sefer de.

Yine her zamanki gibi bu saçma diyaloğu gözlerimi devirerek ben bitirdim. Ama bu çocukla tartışmak bile güzeldi be!

Üzerimize tatlı bir eşorfman takımı vermişlerdi. Şirketin kıyafet tanıtımı için her ay farklı insanlar seçiliyordu. Gençler, çocuklar, yaşlılar vs vs...

Birkaç kez daha poz verdiğimizde bu günlük bitmişti işimiz.

"Akşama kadar resimleriniz tamamdır! Instagram sayfamızdan takip edebilirsiniz." Dedi güler yüzlü kadın. Sonra da üzerimizdeki kıyafetleri çıkarmak üzere geri kabinlere gönderildik.

Çok geçmeden çıktığımda Meriç de karşı kabinden çıkmıştı.

"Teyzemler kafeye gideceklermiş, bizi de çağırıyorlar. Ne dersin, gidelim mi?" Diye sordu.

"Olabilir, farketmez.." deyip omuz silktim.

Birlikte annemin odasına doğru yürümeye başladık.

"Sence nasıldı?" Diye sordu bu sefer. "Benim hep hayalimdi mesela... Bu şekilde reklamlarda yer almak.."

"Benimde hayalimdi." Dedim bende. "Ama bu biraz... Değişik oldu ya. Değişikten kastım, güzeldi.."

"Aynen." Dedi Meriç de, gülerek.

Giriş katına ulaştığımızda karşımıza Burcu çıktı. Bi' sal artık bizi ya!

"Merhaba!" Dedi Burcu, Meriç'e gülümseyerek. Gözlerimi devirdim. Bu ne ya? Hep deliler salaklar bizi buluyor kardeşim!

"Merhaba." Dedim Meriç'ten önce. Burcu bana döndü ve kaşlarını çattı. "Sana dediğimi hatırlamıyorum?" Dedi hala çatık kaşlarıyla.

"Bende hatırlamıyorum," dedim ben de. "Ee o zaman sen karışma!" Deyip tekrar Meriç'e döndü. "Adın neydi?"

"Sizi ilgilendirdiğini sanmıyorum."

Kız bu duruma bozuldu. "Sadece sordum." Deyip dudaklarını büzdü. "Bu arada siz, sevgili misiniz?"

"Bu da ilgilendirmez!" Dedi Meriç, ardından kolumu tuttu ve beni çıkışa sürükledi.

"Çocuklar da geldiğine göre arabaya geçelim artık." Dedi Hale abla bizi karşısında görünce.

Arabaya binip gideceğimiz kafeye doğru yol aldık.

---

@aymargiyiminadresi: Birbirinden şık kombinlerimiz gelmiştir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@aymargiyiminadresi: Birbirinden şık kombinlerimiz gelmiştir. Sipariş için profilimizdeki linke tıklayabilirsiniz..
@nilyagmur ve  @mericdemir 'e teşekkür ederiz♥

@eceeoz: Çüş mk bu nee?!

@milkshakesevde: +yanyatmışsekiz

@ilaydakara_: Çok yakışıyorlar bee

@bbey28: Ohaaa aga bak hele @tarikx

@feykimcanimhadibays: Omg laağn çok tatlı bunlar!

@eceeoz: @feykimcanimhadibays hadi lan oradan ne tatlısı bokum bile daha tatlı benim

@silaa_: @eceeoz üzgünüm kanka ama gerçekten tatlılar jcixnfjxnfnd

@feykimcanimhadibays: @eceeoz bokuna ilk defa tatlı diyen birini görüyorum. Pardon? Uzaylı falan mısın acaba? Kcmxkdnxkfncknfjcnnckx

@kapaksozler: @feykimcanimhadibays en kapak laflar için sayfamıza göz atabilirsiniz :)

@eceeoz: @kapaksozler: siktir git!






Yha çok tatlı ama bunlar yerim😍

Oy+ yorum♥

Sevirem sizleri hdi bayyss

GÖKYÜZÜ ❦ Texting ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin