Bu bölümü de Beril - Akın yaptım hadi yine iyisiniz kdjsjrjz
---Akın: Günaydıın mdkzmskzmdkznd
Beril: Günaydın sakat insan
Akın: Ne? Ne yaptım yine?
Beril: Lan gerizekalı sabahın körü okula giderken mesaj atıyorsun günaydın diye. Ha birde sonundaki random ne? Okula erken gidiyorsun, çok mu mutlusun?
Akın: Sabah sol tarafından mı kalktın? Ne bu?
Beril: Sanane😑
Akın: Banane mi?
Beril: Evet, SANANE?
Akın: Peki
Beril: Peki deyip durmasan olmuyor sanki, ne bu şimdi? Konuşma bitti!
Akın: Bitsin istemiyorsun anlaşılan
Beril: ...
Akın: Bende istemiyorum ama azarlıyorsun ne yapalım?
Beril: kdkzmdizmdixnx
Akın: Neyse fkdmdkzm
Akın: Okulda görüşürüz
---
"Günaydıın!"
Sınıfa neşeli bir şekilde giren Akın sıraların yanından ilerleyerek yanımda durdu. "Sana da günaydın!"
Nil salağı, dün gece yine uyuyamadığı için ders boyunca uyumuştu ve hala daha uyumaya devam ediyordu.
Bende gecenin 5'inde yatsam bende uyanamazdım.
Fakat saat 11'de yattığım halde hala uykum vardı.Başımı sıraya koyup Akın'a aşağıdan bakmaya başladım. Zaten sırıktı şimdi iyice boynumu kaldırmam gerekiyordu.
1.59 isem benim suçum ne?
"Ne bakıyorsun bana öyle alttan alttan?" Diyerek güldü ve saçımı karıştırdı. Çığlık atarak kafamı elinden kurtardım.
"Lan olum mal mısın zaten saçlarım uzun, iki saat taramakla uğraşıyorum!"
"Kes sende saçlarını, bak böyle çok çirkinsin." Deyip yine güldü. Onu ciddiye almadım tamam mı?
Ya da birazcık ciddiye almış olabilirdim.
"Sensin o çirkin, şu tipe bak!" Deyip ayağa kalktım ve kafasına bir tane geçirdim. Fakat bunu yaparken zıplamıştım. Neden? Çünkü boyum kısa evet doğru bildiniz...
"Ne varmış tipimde, gayet de yakışıklıyım." Deyip havalı bir şekilde sağ elini saçlarının arasından geçirdi.
"Tipe bak, maymun suratlı." Dedim alayla.
Tövbe, çok tövbe. Vallaha şimdi çarpılmazsam bir daha çarpılmam herhalde.
"Ben mi?" Deyip kendini gösterdi. Başımla onayladım onu.
"Kimse öyle demiyor ama?" Deyip bu sefer de sınıftan içeri giren Sevde'yi gösterdi.
Sevde ise gözlerini kısmış, bize bakıyordu.
Senin o gözlerini oyarım kızım!
"El alemin düşüncesi beni alakadar etmez."
"Diyorsun..." deyip güldü yine.
"Evet diyorum." Deyip bende güldüm.
"İyi o zaman, benimle öğleden sonra dışarı çıkıp okulu ekmeye var mısın?" Deyip beni kolunun altına aldı.
Bu davranışıyla kalbimin ritmi değişse de sadece "Varım lan..." diyebildim.
Ben ve kibarlık, ne kadar çok yakışıyoruz lan biz...
Sınavlar nedeniyle bölümleri biraz geç atıyorum affedin ya😝
Dua edin yarınki sınavlardan da yüksek alayım da size yebe atabileyim kcmxmdkdkd
Neyse seviyom sizleri💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKYÜZÜ ❦ Texting ✓
Nouvelles-Tamamlandı- Bilinmeyen Numara: Ne çok isterdim bir atkı olmayı, üşüdüğünde boynuna sarılmayı... Benimki de hayal işte... Bilinmeyen Numara: Ama vazgeçemiyorum Bilinmeyen Numara: Hayal kurmaktan da, sevmekten de vazgeçemiyorum