-Gökyüzü 60-

14.5K 778 45
                                    


"İnadına mı yapıyorsun olum?" Dedim gözlerimi kısıp.

Güldü.

"Ha sen şu sevdiğin çocuk seninle konuşunca bayılan kızsın değil mi?"

Aklıma onunla kantindeki konuşmamız geldi. Gülerek omzuna vurdum. "Pislik."

"Aha tam şu konumdaydık hatta." Diyerek kantin kapısının çıkışına yakın bir yeri gösterdi. "Daha dün gibi hatırlıyorum."

Aklıma onu takip ettiğim günler geldi. Onunla karşılaşmalarımız, gözlerine bakamamam... Şimdi rahatça bakıyordum gözlerine. Çünkü biliyordum, o da beni seviyordu. Ne hissettiğimi biliyordu.

"Ben de çok iyi hatırlıyorum." Diye mırıldandım.

Masanın birine geçip oturdum. Meriç de bize sıcak çikolata almak için tezgaha yöneldi.

Çok geçmeden sıcak çikolatama kavuşmuştum. Meriç sıcak çikolataları masaya koyar koymaz bardağı hırsızdan mal kaçırırcasına önüme çektim.

"Sıcak çikolatayı bu kadar çok sevdiğini bilseydim her gün ısmarlardım sana." Dedi ellerini yanaklarına dayayıp bana gülerek bakarken.

Burnumu bardağa sokacakmış ya da bardağı burnuma sokacakmış gibi   çikolata kokusunu içime çektim. Burnum yanacak yav.

"Seviyorum çikolatayı ne yapayım?" Dedim gülerek.

"Ben de beni seviyorsun diyeceksin sandım." Deyip sıcak çikolatasından bir yudum aldı.

Gülümsedim. "Seni de seviyorum."

"Biliyorum."

"Öküz ya," diye çıkıştım. "İnsan bir 'ben de seni seviyorum' der."

Elini yanağıma koydu. "Ya sen böyle kızınca çok tatlı oluyorsun ama."

Kalbime iniyor kalbime. Yavaş ol azıcık.

"Ya olum deme şöyle şeyler." Dedim kalp atışlarımı düzene sokmaya çalışırken. "Kriz mi geçirmemi istiyorsun anlamadım ki."

Gülüp geri çekildi. Ardından sıcak çikolatasından bir yudum daha aldı. "Bu soğuk havada da sıcak sıcak çok iyi geldi valla ya."

"Allah Razı olsun abicim valla canım çekmişti." Dedim gülerek.

Anlamayarak bana baktı. "Abi mi?" Dedi. Ardından gülmeye başladı. "Sevgiliden abiye terfi ettim ya, helal olsun."

Dediği şeye ben de gülerken içimden Rabb'ime şükrettim. Bana böyle güzel seveni nasib ettiği için. Sevgimi karşılıksız bırakmadığı için. Ve en önemlisi doğru kişi ile bana sevmeyi öğrettiği için...

----

Beril: Lann

Beril: Hain!

Beril: Sen nasıl arkadaşsın yav

Beril: İnsan dersten kaçıp sevgilisiyle sıcak çikolata mı içer?

Beril: Üstelik en yakın arkadaşı coğrafya dersinde can çekişirken

Beril: Püü size bee

Nil: Kızım bi sakin ol mdkzndkzndiznskzndjzns

Beril: Sakin falan olamam ben

Beril: Neyse görürsün sen hıh

Beril: Akın da birkaç gün sonra nöbetçi olacak o zaman tarih dersinde nasıl kaçıyorum bak gör

Beril: Söyleyeyim de bana da milkshake ısmarlasın bari

Nil: Kanka kızma ama sana bir şey söyleyeceğim

Beril: Sus sen konuşma!

Beril: Ya da dur söyle dinliyorum

Nil: Kanka Akın milkshake ısmarlasın dedin ya. Onu nereden bulacak?

Nil: Sonuçta okulda milkshake satılmıyor

Beril: Suuuss

Nil: Ama doğru değil mi?
iletilmedi

Nil: Engel?
●iletilmedi

Nil: ndkzndjzndjxndjxndjxbd
●iletilmedi

Elimdeki telefon çalmaya başladı. Arayan Beril'di.

E bu kız beni daha demin engellememiş miydi ya?

"Ne oldu?" Dedim gülerek.

"Ya kanka şey yapma ya. Valla bir an gaza gelip engelledim seni. Darılma bana."

"Tamam tamam." Dedim hala gülerken. "Kaldır şu engeli de şey yapmayayım."





---
Bol gülmeli bir bölüm oldu nxkxndjzndjzndjxnfjxnx

Neyse ben gidem de diğer hikayeye de bölüm yazam bari

Sefiyom sizleri♥

GÖKYÜZÜ ❦ Texting ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin