Bu bölüm de, Nil'in nöbetçi olduğu gün Beril'in anlatımından olsun bakalımOy ve yorum ne kadar çok olursa o kadar çabuk yb gelir ndkxkdm
Neyse iyi okumalar...
----
Beril'den;
Nil salağının ceza aldığını öğrendiğimde eve Akın ile tek başıma eve gideceğim gerçeği yüzüme çarptı. İyi de, ben Nil olmadan yapamam ki. Bir şekilde bir yalan uydurup Akın'ı başımdan savmalıydım.
Elimdeki telefonun ardı ardına birkaç kez titremesiyle gelen bildirimlere baktım. Akın mesaj atmıştı.
Akın: Okul kapısının önünde sizi bekliyorum (15.53)
Akın: Çabuk olmaya ne dersiniz? (15.56)
Akın: Nil'e de mesaj atıyorum, cevap vermiyor sakat arkadaşım. Bari sen cevap ver be Beril (15.56)
Attığı ilk mesajı muhtemelen çantamı toplarken duymamıştım. Koşar adım sınıftan çıkıp merdivenleri ikişer üçer indim ve okul kapısında beklemekten ağaç olmuş Akın'ın yanına doğru yürümeye başladım. Arkası dönüktü, o yüzden bu kadar rahat bakabiliyordum ona.
"Ben geldim!" Diyerek kafasına hafifçe bir tane geçirdim. Eli anında vurduğum yere gitti ve yavaşça arkasını döndü.
"Sen... Az önce benim kafama mı vurdun? Kızım senin benim nöronlarımla derdin ne?" Diyerek o da benim kafama vurdu. Ama eli tüy kadar hafifti. Vuruşunu hissetmemiştim.
"Aramızda en zeki sensin ne yapalım?" Diyerek omuz silktim bende.
"Kıskanıyorum demiyor da," diyerek güldü bana yandan bir bakış atıp.
"Ne alakası var ya, ineksin işte." Diyerek bende güldüm.
"Çalış senin de olur." Deyip yanağımdan bir makas aldı. Elim refleks olarak yanağıma gitti ve gülümsememe engel olamadım. Bu çocuk, neden bu kadar tatlıydı peki?
Davranışına karşılık bir şey demeden öylece suratına baktım. O da 'ne bakıyorsun yaw?' der gibi kafasını salladı. Sonra aklına bir şey gelmiş olacak ki kolumu tutup "Nil nerede?" diye sordu. Tamam soruyorsun iyi güzel hoş da, neden kolumu tutup soruyorsun be çocuk?
"Ceza aldı. Laboratuvarı toplayacak." Dedim ben de.
"Peki o zaman, gel seninle bir milkshake içelim ha?" Deyip kolunu omzuma attı. Bu davranışıyla kalbim hızlanırken sadece "Peki..." diyebildim.
***
@akinsckn: Tiplere bak kcmxkfmzks w/ @berilatl ♥
876 beğeni 29 yorum
-@eceeoz: oha lan bunlar ne zaman bu kadar yakın oldu?
@milkshakesevde: Aynen lan @eceeoz
@akinsckn: siktir! Gönderiyi yorumlara kapatmayı unutmuşum..
-bu gönderiye artık yorum yapamazsınız-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKYÜZÜ ❦ Texting ✓
Short Story-Tamamlandı- Bilinmeyen Numara: Ne çok isterdim bir atkı olmayı, üşüdüğünde boynuna sarılmayı... Benimki de hayal işte... Bilinmeyen Numara: Ama vazgeçemiyorum Bilinmeyen Numara: Hayal kurmaktan da, sevmekten de vazgeçemiyorum