-Gökyüzü 37-

22.7K 1.1K 263
                                    


"Annee!" Diyerek yataktan doğruldum. Dün gece düşünürken uyuya kalmış olmalıydım ve başım çatlayacak derecede ağrıyordu.

Ses gelmeyince yeniden seslendim. "Anne! Neredes-" Duvardaki saate gözüm kayınca cümlem yarım kaldı. "Siktir!"

Saat 12 olmuştu ve bu öğleden sonra da çekimler olacaktı.

Yataktan fırlayıp lavaboya koştum ve işlerimi halleder halletmez geri odama dönüp iki dakikada hazırlandım. Yanıma sırt çantamı alıp içine su şişemi ve cüzdanımı attım. Telefonumu elime alıp koşar adım evden çıktım.

---

Meriç;

Ellerimi saçlarımın arasından geçirip sıkıntıyla bir nefes bıraktım. "Nerede kaldı bu kız?"

Gözlerimi bahçe kapıdan ayırmıyordum. Okula gelmemişti. Haliyle meraklanmıştım. Kaç kere aramama rağmen ondan tek bir geri arama gelmemişti.

Tarihçinin derse girmesiyle camın kenarından ayrılıp sırama geçtim. Tarih dersini seviyordum, eğlenceliydi. Fakat kafamdaki düşünceler ile dersi dinleyemezdim.

Başımı sıraya gömdüm telefonumun kilidini açıp Nil'in numarasını rehberimden buldum. Arayacağım sıra derste olduğum sonradan aklıma geldi.

Akıl kalmadı ki bende de..

Aramaktan vazgeçip whatsapp'tan mesaj atmaya karar verdim.

Meriç: Nil, neredesin?

Meriç: Neden gelmedin okula?

Meriç: Bugün çekim günü, gelmeyecek misin?

Meriç: Öğleden önceki son dersteyiz, seni bekliyorum

Meriç: Gelmeni umuyorum...

Telefonu kapatıp sıranın altına koyacağım sırada mesaj gelmesiyle geri whatsapp'a girdim.

Nil: Uyuyakalmışım ya,

Nil: Şimdi otobüsteyim geliyorum

Nil: Merak etme

Cevap yazmadan telefonu kapatıp sıranın altına koydum. İşte şimdi dersi dinleyebilirdim.

---

Öğle arasında koşarak Nil'in sınıfının önüne geldim. Dersten çıkmamışlardı onun için bir iki dakika beklemem gerekiyordu. Sonunda Fizikçinin çıktığını görünce koşarak sınıflarına girdim, fakat Nil yoktu.

Sınıftaki birkaç kişiye de sordum fakat cevap alamadım. Umudumu yitirip tam sınıftan çıkacağım sır sırada Çağan ile çarpışmam ile geriye doğru sendeledim.

"Yavaş be!"

Bana çarpan kendisi olduğu halde bana bağırması sinirlerimi bozsa da, bundan daha önemli işlerim vardı. Nil'i bulmalıydım.

Onu takmayıp kapıdan çıktığımda arkamdan bağırdı.

"Nil'i arıyorsun değil mi?"

Arkamı dönüp sıkıntılı bir nefes verdim. "Evet, ve sanane?!"

"Nil kantinde," deyip soru sormama izin vermeden oradan uzaklaştı.

Nil: Meriç ben şu an kantindeyim ama teyzenler gelmiş, bahçeye iniyorum

Meriç: Tamam geliyorum

Deyip telefonu kapattım. Bu sefer çekimler farklı bir yerde olacaktı.

Parkta...

Evet evet, parkta. Çimlerin üzerinde...

Sevdiğimle birlikte...





@aymargiyiminadresi: Çekim için teşekkür ederiz @mericdemir @nilyagmur ❤

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@aymargiyiminadresi: Çekim için teşekkür ederiz @mericdemir @nilyagmur ❤

@eceeoz: Şansıma tüküreyim!

@yarenn_: @eceeoz tükür bence de, ben olsam ben de tükürürdüm mdmzkdnxidnkz

@eceeoz: @yarenn_ sen kim oluyorsun da benim şansıma tükürüyorsun yoluk!

@anoniminiss: @eceeoz iyi bok ye!

@gtyoksaspam: Gt

@delidivane: Dünya deliler günümüz kutlu olsun :)

@erdall_: @delidivane o geçen haftaydı kardeş

@isilwear: Şu kızdaki şans bir bizde yok aq

@milkshakesevde: Tiplere bak öğkk

@saturnhalkasi: @milkshakesevde Tatlım, bence sen ilk önce kendi tipine bak ;)








Dayanamadım ve size okulda bir bölüm atmaya karar verdim eheheh.

Neysem siz oylamayı unutmayın da dkznfnxfk.

See youuu💞

GÖKYÜZÜ ❦ Texting ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin