Bugün yine her zamanki gibi sabah erkenden kalkmış, lanet okula gelmiştim. Başımı sıraya gömmüş ve ilk ders tamamen uyumuştum. Gece heyecandan uyku tutmamıştı ne yapayım?Bu ders ise boş boş kendi halimde takılıyordum. Yanımdaki salak arkadaşım Beril'in elinde telefon, instagramda dolaşıyordu.
Birden bana dönüp kolumu dürtmesiyle irkildim. "Kanka instagrama fotoğraf attım, beğensene."
Gözlerimi devirip bir şey demeden telefonumu açtım ve hocaya kaçamak bir bakış attım. Ders, sanırım kimyaydı. Fakat ne hocanın ne de öğrencilerin dersi taktığı vardı. O yüzden rahat davranabiliyordum.
Beril'in son paylaştığı fotoğraf çok geçmeden karşıma çıkınca beğenip mobil veriyi geri kapattım. Ardından başımı sıraya koyup uyumaya çalıştım. Ama önümüzdeki Sevde'nin Beril'e laf atmasıyla uykum gerisin geri kaçtı.
"Bana baksana sen," dedi Sevde, Beril'in kolunu dürtüp. Sevde, bu zamana kadar Beril'e neredeyse hiç laf atmamıştı, ne iyi ne de kötü... O yüzden bu davranışıyla konuşmalarını dinlemeye başladım.
"Ne var?" Dedi Beril, soğuk bir ses tonuyla.
"Sen Akın ile ne zamandan beri arkadaşsın? Hadi Nil'in sevdiği var, Akın'ın yanında dolaşsın dolaşmasın benim için farketmez ama sen?"
Dur bi' saniye. Bu benim birini sevdiğimi nereden biliyordu ki?
Başımı sıradan kaldırdım ve karşımda pis pis sırıtan Sevde'nin yüzünün ortasına bir tane yumruk geçirmemek için zor tuttum kendimi.
"Benim sevdiğim falan yok!" Dedim sertçe.
"Çocuk mu kandırıyorsun Nil, Meriç'i sevdiğini biliyorum."
Derin bir nefes aldım. "Ne alaka?"
"Bak eğer Meriç'in de öğrenmesini istemiyorsan... Bir şartım var. Aksi takdirde bu durumu Ece'ye açarım. Olacakları sen düşün artık." Dedi ve durup biraz bekledi. "Şartım şu, Akın'ı bana ayarlayacaksın."
----
"Biliyordum işte, Sevde'nin Akın'ı sevdiğini biliyordum."
Kantin masalarından birine oturmuş, Sevde ile aramızda geçen diyalogu gözden geçiriyorduk. Yaklaşık yarım saat sonra ise Hale abla, Meriç ile beni almaya gelecekti. Heyecanlıydım, fazla heyecanlıydım. Şu durumda karşıma Meriç çıksa bayılırdım, o derece heyecan yani...
"Sen beni dinliyor musun?" Deyip ellerini gözümün önünde sallayan Beril'e dönüp "Evet," dedim. "Dinliyorum seni,"
"Bana hiç öyle gelmedi." Dedi bozulmuş gibi yapıp. Onu umursamadan elimdeki tosttan bir ısırık aldım. O an aklıma Sevde'nin kullanıcı adı geldi. Neden durduk yere aklıma geldiği hakkında hiçbir fikrim yoktu.
"Kanka!" Diyeyek ani bir tepki verdiğimde Beril ilk önce irkildi. Sonra da "Ne var be!" Diye söylendi.
"Lan kızım bu Sevde'nin kullanıcı adı milkshakesevde ya!.."
"Ee?" Diye sordu sabırsızca. Umursamadan devam ettim.
"Akın da milkshake hastası ya!"
"Eee- ha dur bi saniye nee?!" Diye tepki verdi. Onun bu haline anıra anıra gülmek istesem de kendimi tuttum.
"Ah be Beril," diye mırıldandım başımı iki yana sallayarak. "İpucu gözümüzün önündeymiş de haberimiz yokmuş..."
Ta daam
Ödevler çok ondan fazla yazamıyorum kusura bakmayıverin kzmdkzkdm
Instagram: elifsukaratas 💫
Hdi bb❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKYÜZÜ ❦ Texting ✓
Short Story-Tamamlandı- Bilinmeyen Numara: Ne çok isterdim bir atkı olmayı, üşüdüğünde boynuna sarılmayı... Benimki de hayal işte... Bilinmeyen Numara: Ama vazgeçemiyorum Bilinmeyen Numara: Hayal kurmaktan da, sevmekten de vazgeçemiyorum