-Özel Bölüm 1-

16.5K 709 207
                                    

Öncelikle herkese hellööğ. Valla buraları özlemişim ya😌 Gökyüzü'ne bölüm yazmayı... En çok da sizleri ve o tatlı mı tatlı yorumlarınızı ama❤

Tatiliniz nasıl geçiyor? Valla ben bi' sağa bi' sola yatıyorum. Gayet eğlenceli(!) Bir tatil geçiriyorum djzjdndndjx zaten 3 hafta sonra kurslarım başlıyor o zaman da full okulda olacağım ne kadar eğlenceli değil mi?😧

Neysem sizleri çok tutmayayım ben :)

O yüzdeen bu özel bölümümüzde de satır arası yorumlardan bool bol istiyorum. Ha bir de şu minnak yıldıza tıklamayı da unutmayın he.

Bu bölümde direkt mezuniyet zamanına ışınlandım bakalım beğenecek misiniz? 😅

Keyifli mi keyifli okumalar diliyorum efendim♥

○●○

1 Sene Sonra;

"Hayır bunu giymeyeceksin!"

Meriç'in üzerindeki takım elbiseyi göstererek söylememe rağmen anlamamış gibi bana baktı. "Neyi?" Diye sordu.

"Neyi olacak? Üzerindekini." Deyip gözlerimi devirdim. "Başka bir şey yok mu?" Diye sordum dolabına doğru yürürken.

"Farkındaysan bu takım elbisemi mezuniyet töreni için almıştım. Lise mezuniyetinde tişört pantolon mu giyeyim?" Diyerek isyan etti.

"Daha genişini alsaydın bana ne?"

"Kızım bıktıracak mısın çocuğu? Her zaman giyecek değil ya, bir kerecik giyiversin." Dedi Beril Meriç'i tuttuğunu belli edecek tonda konuşarak. Oflayarak kendimi puf koltuğa attım.

"İyi be, n'aparsanız yapın!"

Meriç yanıma oturup kendine çekti beni. Alnıma ufak bir öpücük kondurdu. "Senin bu kıskançlıklarını ne yapacağız biz?" Dedi gülerek. Ona dönerek kötü kötü baktım. "Ben mi kıskançlık yapıyorum?" Dedim kollarımı birbirine bağlayarak.

"Yapmıyor musun?" Diye sordu tek kaşını kaldırarak.
Ya şu tipe bak. Öhm neyse canım, sakinim.

"Yapmıyorum ben tamam mı?"

"Tamam hadi öyle olsun." Deyip gülünce ben de güldüm.

Şu tipe trip atılmazdı ki zaten daha fazla.

"Sizin yüzünüzden geç kalacağız." Diye homurdanan Beril'e yastık fırlattım. Başına doğru fırlatmamıştım Allah'tan.
Yoksa 2 saat de onun başını düzeltmesini beklerdik. Bu defa da tam geç kalırdık. Oh ne güzel.

Beril'in söylenmelerine aldırış etmeden kendimizi dışarı attık. Bizi annem bırakacaktı okula. Onun için annemden önce çıkmıştık.

Sevgili (!) Okulumuz paraya kıyıp farklı bir mekanda balo yapmak yerine okulun bahçesinde tören yapmakta karar kılmıştı.

Hayır yani yolcu edeceğiniz öğrencileriniz için bir güzellik yapıverseydiniz.

"Lan o değil de," dedi Akın aniden aklına bir şey gelmiş gibi. "Haftaya YKS var."

"Al işte. Unutalım diyoruz bu güzel günümüzde diyoruz, senin yaptığın şeye bak. Püü vicdansız. Düşünme sen bizi zaten. Biz kimiz ki? Sen anca olacağın sınavı düşün. Hıh kıçımın kenarı."

Beril'in Akın'a bir nefeste ettiği söylenmeleri hala devam ederken onun yerine derin bir nefes aldım.

Kızcağız nefessizlikten düşüp gitmese bari.

GÖKYÜZÜ ❦ Texting ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin