1.1K 137 15
                                    

Táskámat ledobva dőltem hassal az ágyamra, s ágyneműm magába nyelte fáradt nyögésemet.
Mikor hazaértem, anya akkor indult dolgozni, s mivel éjszakás volt, napközben megpróbált pihenni. Mondtam neki, hogy ne főzzön, majd rendelek valamit.

A reggel megbeszéltek szerint barátnőm nálunk aludt volna, de a bátyja váratlanul hazament az egyetemről, s a kíváncsisága erősebb volt. Plusz én is hatottam rá egy kicsit, mert olyan keveset látják egymást.

Átfordultam hátamra, kinyújtva lábaimat, majd kezeimet is, mielőtt táskámért kúsztam volna az ágy végébe. Pont elértem, leesés nélkül. A hangsúly azon volt, hogy ne kelljen felkelnem.

Kiszedtem a telefonom, közben azon gondolkoztam mit akarok enni, de nem túlbonyolítva rendeltem magamnak egy pizzát, amivel tudtam, hogy elleszek egész este.

Épp leraktam volna, mikor felvillant egy ablak, miszerint üzenetem érkezett.

Ismeretlen
Jae vagyok.

Youngjae
Melyik?

Ismeretlen
Amelyik olyan kedvesen kisegített az öltözőben.

Youngjae
Ne szórakozz

Ismeretlen
Komolyan..
Hívtalak is:(

Youngjae
Ismeretleneknek nem veszem fel:(

Youngjae
Honnan van meg a számom?

Ismeretlen
Akkor ments el. Zaklatni foglak!

Ismeretlen
Sungjae adta meg

Youngjae
Csodás

Jaebum
<3

Oké, ezt nem nekem akarta küldeni! Biztos voltam benne, mikor megláttam. Inkább összeszedtem magam, lezuhanyoztam aztán átöltöztem pizsibe, s mikor végeztem mindennel, már csengettek is.

Oké, határozottan nem voltam egy izgalmas vagy mozgalmas ember, akinek pörögtek a délutánjai, de hát néha a lustálkodás kihagyhatatlan volt. Mikor nem kellett csinálni semmit és ráértem csak enni és sorozatot vagy filmet nézni.

Akkor is ezt csináltam, mikor megcsörrent a telefonom, én pedig lassan elemeltem szám elől a pizzaszeletet, beledobtam a mellkasomon pihenő dobozba s megnéztem ki hív.

- Nem hiszed eeeel!

- Te jó ég, Hye. Ne sikíts!

- Oké oké! Az előbb beszéltem Ilhoon-nal és kiderült, hogy Jaebumnak nincs senkije.

- De?

- De tetszik neki valaki. - magam mellé raktam a pizzát, aztán átfordulva hasamra vártam a következő mondatát, mely elszánt hangjából megítélve nem tartozhatott a kedvenceim közé. Éreztem. - Ki fogjuk deríteni ki az!

- Én is? - szenvedve kérdeztem rá. Közben figyeltem a sorozatot is, melyben éppen meghalt valaki. Miért tudtam átérezni az utolsó percei fájdalmát? Oké, szeretem Hyejit.

- Igen! Jóban vagy Sungjaevel, aki jobban ismeri mint Ilhoon. - hangja boldogabban csengett a felismeréstől. - Oh, amúgy mit csinálsz? - váltott végre témát, mikor véletlenül ráfetrengtem a távirányítóra és felvettem a hangot maxra, elég erős szívrohamot okozva magamnak.

Mikor halkabbra vettem, válaszoltam neki.
- Sorozatozok. El vagyok maradva, úgy...

Csendben maradt amíg gondolkoztam.

- Három évaddal? - kérdeztem, ő pedig felnevetett.

...

Vélemééényt kérek!
Nagyon boldoggá tenne, ha akár csak két szót
is írnátok!💞
(Igen, megelőlegeztem a jövőheti részt)

A kosaras srác || 2jaeWhere stories live. Discover now