- Menj bele egy fába! - Hyeji a zebra közepén állva fordult az autó után, ami figyelmen kívül hagyva a közlekedési lámpát, majdnem elütötte a lányt.
Hétfő reggelek. Csodálatosak, egytől egyig.
A reggelem abban különbözött a többitől, hogy anya délutános volt - ilyenkor aludt majd' kilencig -, tehát magamnak csinálhattam reggelit, s később tudtam elindulni suliba.
Ami nem volt baj, mert Hyeji pont írt, hogy várjam meg; késik egy kicsit. Tehát szóltam neki, hogy most indulok és összefutottunk az iskolát megelőző harmadik utcában.- Hét óra negyvenhét... - idő ellenőrzésre előkapott telefonomat zsebembe süllyesztve néztem ahogy hozzám kocogott - és te már utálod az embereket.
- Nem is értem. Ez a te dolgod szokott lenni. - vágott vissza, s összekócolta a hajam, mire összeszűkített szemekkel néztem le rá.
- Kapd be!
Elnevette magát.
...
Jaebum
Javíts ki, ha
t é v e d e kCsodálatos fizika óra közben rezzent egyet a padon lévő kezemben tartott telefon, melyen valami idióta játékkal játszottam, remélve, hogy segíti az idő haladását. Nem jött be valami jól; csak mellékesen.
Youngjae
mi?Jaebum
te most éppen az 59-es
terem utolsó padjában
szenvedsz fizikánYoungjae
van okom félni?Jaebum
igazából Sung
mondta, ne aggódjYoungjae
akkor üzenem neki;
hogy a tanárnő azt
mondta felhívja a szüleit,
ha mégy egy korrepet ellóg:)Jaebum
nem akarod tudni
ő mit üzenYoungjae
szerintem semYoungjae
amúgy oka is van annak,
hogy veled beszélhetek?Jaebum
nálam maradt a pólód,
valamikor odaadnám- Choi Youngjae! Ha nem a fonálinga rejtelmeiben van elmerülve azzal a telefonnal, akár el is rakhatja.
Még rámosolyogtam a tanárra, amolyan "csak egy pillanat" stílusban, mielőtt elkezdtem gépelni a választ, azonban elindult felém, s inkább zsebre vágtam a telefont. Tudtam, hogy csak év végén látnám viszont.
Szinte egész nap nem volt időm válaszolni neki. Csengő után megtalált az egyik tizedikes lány, aki felismert szakkörről, de meglepő módon egész jól eldumáltunk.
Aztán teljesen ki is ment a fejemből, hogy illetlenség ignorálva hagyni az üzenetét.
KAMU SEDANG MEMBACA
A kosaras srác || 2jae
Fiksi Remaja❝ Csak szerettem nézni, ahogy pattogtatta azt a nyomorult labdát. Nem mikor Sungjae miatt kellett maradnom, vagy Hyeji ráncigált el magával, hanem mikor arra sétáltam haza a kis kitérőmmel és megálltam a kerítés előtt. S láttam, hogy örül nekem. ❞ ...