Kedd délután huszonöt helyett csak heten voltunk a rajzteremben. Mondhatjuk úgy is, hogy a többieknek elmaradt a szakkör, de inkább úgy fogalmaznék, hogy azok maradtak, akik neveztek arra az idióta pályázatra. Én nem akartam, komolyan; úgy gondoltam sem időm, sem kedvem nem volt hozzá, de a szombati nap után félig-meddig meggondoltam magam.
- Van olyan, akinek nincs ötlete? - kérdezte Yunseo, két lány pedig feltette a kezét. Bólintott feléjük, s körbenézett még egyszer, hátha akad valaki más is. - Jae?
- Majdnem teljesen kész van. Otthon. - néztem fel a telefonomból. Szokásomhoz híven, a legszélső sor egyik padján ültem törökülésben, s a töltőre tett telefonomat nyomkodtam.
- Rendben. Akkor ha bárkinek bármi problémája van, kiáltson! - indult el a két egymás mellett ülő lányhoz. Talán tizedikesek lehettek, és kilencedik óta jártak rajzra. A nevüket viszont nem tudtam, amúgy sem voltak valami beszédesek.
[Hye]:
késni fogokészrevettem
semmi érdekesről nem
maradtál le[Hye]:
csak beszélnem kell Ilhoonnal[Hye]:
és 2 perc múlva lesz szünetüktudom
[Hye]:
;)[Hye]:
szólnál Yunnienek,
hogy ne legyen mérges,
lassan ott vagyok?persze
...
- Ya! - csapott rá a térdemre Hyeji, én pedig kinyitva szemeimet néztem fel rá kómásan. Talán egy pár percre elbóbiskoltam, de olyan érzés volt felébredni, mintha összevertek volna.
- Ennyire ne szeress... - motyogtam számat eltakarva egy ásítás után. Barátnőm elvigyorodva hajolt közelebb, s felvonta szemöldökét.
- Tudod... valaki nagyon érdeklődött felőled a kosarasoktól. - kezdte, én pedig hirtelen nem tudtam mit reagálni, de időm sem volt rá; folytatta. - Hyujin nagyon bepörgött, mikor meglátott, és azt kérdezgette te biztos nem jössz-e le.
- Oh. - nevettem fel. Hiába álltam volna készen kihívni a teremből, ha Jaebumot mondta volna, hogy bevalljak neki mindent; kicsit megnyugodtam. - Eddig kétszer beszéltünk, de már nagyon bírom. Jó nézni, ahogy Q-val kergetik egymást.
- Tehát?
- Nyugi, ő csak a haverom. - válaszoltam ki nem mondott kérdésére. - De közel jársz ahhoz, hogy kitaláld.
- Hűha. Ki fogom deríteni! - vigyorodott el elszántan. - Kezdhetsz félni.
- Nagyon félek. - közöltem, ő pedig mégegyszer rácsapott a térdemre.
- Beszéljünk másról. Mit csinálsz a pályázatra? - kíváncsiskodott.
- Majd meglátod.
- Nemár...
- Te még el sem kezdted. Ne hisztizz. - csuktam be szemeimet, s kapucnimat felvéve dőltem a falnak, felkészülve az igen produktív sziesztámra. Hyeji mellettem maradva kezdeményezett beszélgetést a terem másik végében lévő Yunseoval.
---
uncsi, de írni akartam valamit,,,
❤️
VOCÊ ESTÁ LENDO
A kosaras srác || 2jae
Ficção Adolescente❝ Csak szerettem nézni, ahogy pattogtatta azt a nyomorult labdát. Nem mikor Sungjae miatt kellett maradnom, vagy Hyeji ráncigált el magával, hanem mikor arra sétáltam haza a kis kitérőmmel és megálltam a kerítés előtt. S láttam, hogy örül nekem. ❞ ...