Tehát összevesztünk, másnap pedig megcsókolt. Azóta szinte semmi nem történt néhány puszin és a megszokott öleléseken kívűl. Én még nem szedtem magam össze eléggé ahhoz, hogy kezdeményezzek, ő pedig elég nyíltan a tudtomra adta, hogy komolyan nem akarja elsietni a dolgokat.
Eltelt egy hét anélkül, hogy megismételtük volna azt az egy alkalmat, de sikerült elérnie, hogy folyamatosan azon rágódjak, mennyire megcsókolnám. Komolyan, mikor láttam a folyosón, mikor rámmosolygott szünetben, mikor hazakísért, nálunk töltöttük a szombatot, elmentünk valahova, esetleg csak írt egy üzenetet, mindig eszembe jutott.
Ezt akkor elégeltem meg, mikor beültem az edzésükre a második hét kezdetén, kedden. Ő játszott, én pedig beszélgettem a fiúkkal. Hyujin kitörő örömmel ültetett le maga mellé a padra, Q pedig ugyanolyan hirtelen jelent meg, mint azelőtt. Nem tudtam hogy lehetett ilyen halkan közlekedni, főleg, hogy totál hangos személyiség volt a srác. Tehát megjelent, összekaptak Hyujinnel, de Ilhoon azt mondta ez náluk megszokott. Szerették egymást a maguk módján.
- Qian Lung, meg foglak verni! - kiáltott a vihogó fiú után Hyujin, miután az összeborzolta a haját, majd nevetve elszaladt.
- Gyere Jinnie! - szólt vissza, s futás közben ki is tárta neki karjait, jelezve mennyire várja.
Jaebum ült le mellém, akinek a vállára hajtottam a fejem, ő pedig tarkómnál beletúrt hajamba, s szemeim elé húzta tincseimet. Fejemet felemelve fordítottam felé arcomat, hogy vegye észre, totál vakon vagyok. Nem akartam megszólalni, mégis azt akartam, hogy kitalálja mire gondolok.
- Édes. - suttogta, ahogy közelebb hajolt, s közben visszarendezte hajamat eredeti helyzetébe.
- Mondd mégegyszer.
- Édes vagy. - homlokát enyémnek döntve hunyta le szemeit. Megéreztem ujjait arcomon, ahogy apró mintákat rajzolva haladt lentebb nyakamhoz, ahol alíg érintve bőröm húzta végig lágyan őket. Kirázott a hideg, ő pedig elmosolyodva nyitotta ki szemeit.
- Nagyon bámulnak? - kérdeztem, visszatérve lélekben a zajos tornaterembe, mely hirtelen nem is volt olyan zajos.
Nem hajolt arrébb, csak oldalra pillantva bizonyosodott meg róla, hogy igen, nagyon is bámultak a többiek.
- Dehogy! - vágta rá egy kis fáziskéséssel, de azért hátrébb hajolt. Visszadőltem vállára, jelezve, nem a csapata előtt szeretnék ilyen dolgokat teljesen nyíltan tenni.
Yook a labdát pattogtatva ült le velünk szembe, a többiek pedig egy kicsit távolabb nevettek valamin. Q-ék épp mellettük szócsatáztak, tehát nem is volt kérdés jókedvük oka.
- Lenne egy észrevételem! - szólalt meg Sungjae, kezei között forgatva labdáját, ránk sem nézve. - Gusztustalanul nyálas kapcsolatban vagytok, srácok. - közölte, meg sem várva az engedélyt véleménye kinyílvánítására. - Mikor segítettem nektek, nem gondoltam, hogy ennyire jól fog elsülni. Meg kell mondjam, profi vagyok.
- Hé, nekem mikor segítettél? - háborodtam föl.
- Rengetegszer!
- Ha kérdeztem valamit, mindig titokzatoskodtál!
- Kérdeztél rólam?
- Jaebum, maradj csendben.
- Ez nem igaz, mindig segítőkészen álltam a kérdéseid elé.
- Persze... - hagytam végül rá, mire bólintva egyeztünk meg; ezt még le fogjuk játszani.
---
ez nem jelentőségteljes rész, látszik is rajta ...
csak írni volt kedvem, plusz amúgy is a csütörtököt neveztem ki 2jae napnak, csak hát,,, sosem tartom be
mindegy
Szeressetek
YOU ARE READING
A kosaras srác || 2jae
Teen Fiction❝ Csak szerettem nézni, ahogy pattogtatta azt a nyomorult labdát. Nem mikor Sungjae miatt kellett maradnom, vagy Hyeji ráncigált el magával, hanem mikor arra sétáltam haza a kis kitérőmmel és megálltam a kerítés előtt. S láttam, hogy örül nekem. ❞ ...