- Кейсі, спускайся вже, скільки можна, Кріс приїхав!- кричала я сестрі, паралельно натягуючи улюблену пару кедів.
- Уже біжу!- крикнула у відповідь сестра і вже за мить вийшла з кімнати.- Ну як я виглядаю?- Як завжди!
- Жахливо, так?
- Неперевершено! Ходімо вже!- з цими словами я відчинила двері і покинула будинок.
- Ну нарешті, ми вас уже зачекалися,-зрадів Кріс, коли ми сіли в машину.
- Ну вибачай, наша Кейсі, як завжди, весь ранок наводила марафети,- відповіла я, коли авто рушило з місця.
- Кейсі, ти і так красива,- усміхнувся Ліам, обіймаючи свою дівчину.
- Отожбо, тому й витрачаю стільки часу на себе, а ти хоч би раз зробив би мені якийсь комплімент!- невдоволено бурчала сестра.
- Так щойно ж зробив!-заперечив Ліам.
- Дочекалась нарешті!- змахнула руками Кейсі.
Друг на її слова тільки голосно видихнув і перевів погляд у вікно.
- А Кейт і без косметики красива,- з легкою насмішкою сказав Кріс і глянув на подругу.
Кейт одразу почервоніла.
- Ми чогось не знаємо?- підозріло поцікавилась я.
- Ага, то я значить без косметики страшна!?- закричала Кейсі, тим самим не даючи Крісу відповісти на моє запитання.
- Ну Кейсі, припини вже, скільки тобі разів говорити, що ти ідеальна, що з макіяжем, що без?-намагалася заспокоїти дівчину Кейт.
- Ага, звичайно,- прошепотіла сестра і зробила невдоволений вираз обличчя.
- Усе, ми приїхали!- сповістив Кріс.
Ми всі дружньо покинули машину.
- У кого який урок?- поцікавився Ліам.
- У мене історія,- відповіла я.
- І у мене,-підтримала Кейсі.
- А у нас з Ліамом - англійська,-хитро усміхнувся Кріс.
- А у мене хімія, то значить я сама?- сумно промовила Кейт.
- Ну не засмучуйся, побачимось на перерві,- підтримав подругу Кріс.
- Так, до зустрічі,-попрощались ми і розійшлися у різних напрямках.POV Кейт
Я сиджу на нудному уроці хімії і вже 20 хвилин слухаю лекцію місіс Паттерсон, яка мені ніяк не лізе в голову.
Раптом двері до кабінету різко відчиняються, і до класу заходить чорнявий хлопець, з величезною кількістю тату, які покривають його руки.
- Вибачте за запізнення, можна сісти?- байдуже кинув він, навіть не дивлячись у сторону вчителя.
- Я так розумію, ви містер Вілсон?- окинувши хлопця осудливим поглядом, запитала місіс Паттерсон.
- Ну чому так офіційно, для вас просто Зейн,- усміхнувшись своєю найчарівнішою усмішкою, промовив хлопець.
По класі пройшовся тихенький смішок.
- Ви запізнилися на 20 хвилин, у перший же день хочете відвідати кабінет директора?- пропустивши повз вуха коментар Зейна, запитала вчителька.
- Все ж краще, ніж слухати ваші нудні лекції,- не розгубився хлопець.
- Просто мовчки займіть вільне місце,- зітхнула місіс Паттерсон, явно не бажаючи продовжувати цю дискусію.
- Клас, познайомитесь це наш новий учень, Зейн Віл... Це що, цигарка у вас за вухом?- шоковано запитала вчителька, коли хлопець пройшов повз неї.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Надприродні: Посланець смерті
FantasyЗатятий ворог знищений. Скай разом з друзями з мужністю та витримкою подолала усі перешкоди, що траплялися на важкому тернистому шляху їхнього нового життя. Здається, що воно знову стало спокійним та безтурботним.Проте Скай уже давно затямила, що її...