POV Кейсі
Я швиденько забігла у кабінет фізики і зайняла другу парту. На щастя, я встигла до приходу нашого суворого вчителя.
- Відкриваємо підручники і записуємо тему,-а ось і він,- сьогодні у нас дуже важливе заняття, тому попрошу уважно мене слухати.
Я відкрила підручник і приготувалася записувати новий матеріал. Взагалі, я люблю містера Кеннона, не зважаючи на те, що він дуже суровий, пояснює він гарно та зрозуміло, саме тому у мене проблем з фізикою немає, чого не можу сказати про інших.Я уважно переписувала задачу з дошки, поки мою увагу не привернув силует за вікном. Надворі стояла дівчина, вона дивилася на мене пустим поглядом і не зводила очей. Від цього у мене волосся стало дибки. Проте справжній жах почався тоді, коли я змогла впізнати ту дівчину. Руде волосся, великі карі очі, які я не забуду ніколи. Це вона - та сама дівчина, яку ми знайшли мертвою у річці, і, схоже, я повільно починаю божеволіти.
Я протерла очі, намагаючись відігнати мару, проте силует не зник. Мені стало справді страшно.
- Ти ж мертва...- прошепотіла я, не зводячи погляду з дівчини, яка за весь цей час навіть не поворухнулась.
- Ви щось сказали, міс Морган?- раптом у мою свідомість увірвався голос вчителя, що змусило мене відвести погляд від вікна.
- Га? Тобто, що, перепрошую?- перепитала я.
- З тобою усе добре? Ти вся зблідла, наче привида побачила.
- Що?! Ви це про кого? Я нічого не бачила,- налякано закричала я.
- Ох, гаразд, тоді продовжимо.
- Вибачте...
Ох, яка ж я дурна, тепер усі точно думають, що я несповна розуму.
Я знову перевела погляд у вікно і...
- Ааааааа! Чорт!- закричала я, підірвавшись з-за парти.
Дівчина стоїть просто під вікном, поклавши руки на скло.- Кейсі! Що сталося!?- знервовано запитав містер Кеннон.
- Нічого, можна я вийду, мені щось не добре.
- Так, йди.
- Дякую.
Я швидко схопила книжку з парти, сумку з підлоги, і вибігла в коридор.
Пробігши трохи, я обперлась на стіну і прикрила очі, намагаючись нормалізувати дихання і серцебиття.
Фух, у мене ще досі мороз по шкірі.
Коли я відкрила очі, то дівчина знову була прямо переді мною.
- Аа! Та що ж таке!?- я відбігла у бік.
- Чого ти причепилась до мене? Чого тобі треба?- запитала я, ледь тримаючись на ногах від страху.
Дівчина нічого не сказала, а просто пішла до виходу.
Перед дверима вона зупинилася і поманила мене рукою.
- Ще чого? Я нікуди з тобою не піду.
Дівчина подивилася на мене лютим поглядом і я, людина, яка не хоче бути вбитою злим духом, пішла за нею.
Ми покинули подвір'я школи і підійшли до нашої з сестрою машини, на якій ми сьогодні вирішили поїхати, про що я вже встигла пожаліти.
"Злий дух" відкрила дверку і сіла в машину. Ви розумієте: не пройшла крізь, а саме відкрила, сіла і закрила. Я одна думала, що привиди на таке не здатні? Нас все життя обманювали.
Після хвилинного ступору, я обійшла машину, і сіла в неї.
Дівчина - привид жестом наказала мені завести двигун.
- А куди ж мені їхати?- схвильовано запитала я.
Дівчина кивнула головою прямо, і я завела мотор.
- Ти ж можеш говорити зі мною, я знаю. Чи може ти німа?- запитала я у неї.
Та вона навіть не подивилася на мене.
Я розчаровано зітхнула і перевела погляд на дорогу.
Увесь час дівчина показувала мені рукою куди повертати, аж поки ми не доїхали до лісу і вона наказала зупинитися.
Мені стало не по собі. Дух мертвої дівчини привіз мене в ліс.
Звучить добре, як для фільму жахів, але ж не для реального життя.
Привид покинув машину, і я невпевнено вийшла за нею.
Дівчина почала заходити в ліс, а я так і залишилася стояти.
Вона зупинилася і подивилася на мене.
- Послухай, я взагалі-то знайшла тебе, а не вбила. Навіщо ти мене сюди привела?
- Просто мовчки йди за мною і не бійся, я нічого тобі не зроблю,- раптом заговорила вона.
- Ти ба, заговорила, але я не можу тобі довіряти.
- Я привид. Що я можу тобі зробити?- роздратовано зітхнула вона.
- Взагалі... багато чого.
- Ти передивилася серіалів, не вір всьому, що чуєш. А тепер, пішли.
Сказала дівчина і пішла далі. Я поспішила за нею.
- Останнє запитання. Як тебе звуть?
- Шеріл.
- То...що з тобою сталося, Шеріл?
- Ти ж сказала, що то було останнє запитання... Потерпи, скоро сама все дізнаєшся.
Я розчаровано зітхнула і пішла далі.
Я собі навіть уявити не можу, що цій дівчині потрібно від мене.
Сподіваюсь, що вона не звинувачує мене в своїй смерті. Жаль, що у мене немає номера Зейна, я б подзвонила йому і сказала приїхати, а тоді вже нехай розбираються самі. Хоча, можливо, це й не він вбив її. Це була Крістал, точно, тільки це стерво здатне на таке. Навіть якщо так, що такого в цьому лісі? Шеріл веде мене до річки? Можливо, там якісь докази, що не помітили поліцейські?
У будь-якому випадку, я вже втомилася йти. На високих підборах пробиратися через лісові хащі не так і легко.
- Довго нам ще йти?- поцікавилась я.
-Довго. Тільки не скигли.
Ох, ну чудово.
- І чому я взагалі маю слухати тебе? Я можу прямо зараз розвернутися й піти,- невдоволено сказала я.
- Можеш. Але те, що ти побачиш, варте того, щоб пройти цей шлях.
- І що ж я побачу?
- Май терпіння.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Надприродні: Посланець смерті
FantasyЗатятий ворог знищений. Скай разом з друзями з мужністю та витримкою подолала усі перешкоди, що траплялися на важкому тернистому шляху їхнього нового життя. Здається, що воно знову стало спокійним та безтурботним.Проте Скай уже давно затямила, що її...