POV Автор
Сонце вже віддало свої права місяцю, тому Хартфорд потонув у сутінках ночі. В цей час, коли більшість мешканців міста уже бачуть солодкі марева, Кріс тільки прокидається від свого кілька годинного сну. Кімнату освітлює тільки світло від екрану комп'ютера, за яким, з серйозним виразом обличчя, сидить Саймон.
- Саймоне? Що сталося?- запитав Кріс, встаючи з ліжка.
- О, ти вже прокинувся?- зрадів хлопець,- ти знепритомнів.
- Ох, точно... Мені так шкода, я не хотів завдавати тобі клопоту,- вибачився Кріс.
- Все нормально. Поки ти був без тями, я встиг взяти у тебе кров на аналізи, надіслати його своєму приятелю з " курсу юного медика", і вони будуть скоро готові,- повідомив Саймон.
- Не варто було...- зніяковіло відповів хлопець.
- Ні, варто. Зі здоров'ям жартувати не можна. Краще знати причину, тим паче...аналізи уже готові,- заперечив Саймон і перевів погляд від друга на екран комп'ютера.
Кріс підійшов ближче, проте те, що висвітилось на моніторі, він все одно не зміг розтлумачити.
Саймон почав уважно читати результати перевірки і з кожним словом його обличчя набувало все більш схвильованих рис.
- Ну що там?- поцікавився занепокоєний Кріс.
- Я знайшов залишки того препарату у тебе в крові, звідки?- запитав Саймон.
- А це... Алан ввів мені трохи, під час однієї сутички, що відбулась між нами. То через це я знепритомнів?
- Через це, але... Я не знаю, як тобі сказати...- невпевнено почав Саймон, стурбовано дивлячись у вічі другу.
- Кажи як є.
- Алан ввів тобі половину препарату, тому це не привело до летального результату, але це принесло інші наслідки... Я бачу невеликі зміни в деяких місцях... Знаєш, поки ти був непритомний я довго думав і дійшов висновку щодо того, як працює цей препарат. Отже ми знаємо, що ваш дар дається з народження, а отже він міститься в ДНК чи генетично закодований. Тож я припускаю, що цей каталізатор діє як рушійна сила для того, щоб змусити надсилу проявитися, якщо це ще не трапилось. Препарат, по суті, не створений для того, щоб вбивати. Але ось у тебе сила вже є, тому каталізатор ніби посилив її, але... в поганому значенні. Я думаю, що так звані "особливі клітини", завдяки яким ти отримав свою здібність, почали вбивати клітини твоєї нервової системи,- з жалем у очах пояснив Саймон.
- І...з цим нічого не можна зробити?- намагаючись усвідомити значення слів хлопця, запитав Кріс.
- Цього я не знаю. Але варто розуміти те, що наука чи медицина ще ніколи не стикалися з таким. Немає жодних дослідження, жодних подібних випадків, а тобто...ліків теж немає. Але тобі потрібно проконсультуватися з батьком Ліама, я впевнений, що...
- Ні, ні в якому разі. Ніхто не має про це знати: ні батько Ліама, ні сам він, ні Скай, ніхто з друзів, розумієш?
- Але їм потрібно знати...
ВИ ЧИТАЄТЕ
Надприродні: Посланець смерті
FantasyЗатятий ворог знищений. Скай разом з друзями з мужністю та витримкою подолала усі перешкоди, що траплялися на важкому тернистому шляху їхнього нового життя. Здається, що воно знову стало спокійним та безтурботним.Проте Скай уже давно затямила, що її...