POV Крістал
- Ах, на дворі почалась така злива, я ледь добігла сюди,- невдоволено пробурмотіла я, заходячи на нашу базу, де вже зібралася уся моя... команда.- О боже мій, Рейчел, що це за тварюка сидить біля тебе?
- Це пантера, подарунок від Зейна,-спокійно відповіла дівчина, легенько погладжуючи тварину по голові.
- А ти не міг подарувати їй якогось котика чи там морську свинку, навіщо було тягнути сюди...Його?- кричала я на Вілсона, вказуючи на хижака.
- Мені здається, що ця пантера більше схожа на Рейчел, аніж свинка,- коротко відповів хлопець, не відриваючись від телефону.
- Заберіть її звідси, закрийте десь, бо я навіть думати не хочу, що буде, коли це миле створіння зголодніє,- продовжувала протестувати я.
- Я все контролюю,- заперечила дівчина.
- Я не забула, що ти у нас "володарка тварин", але все одно...
- Добре, я закрию її в одній з кліток,- здалася Рейчел і повела тварину геть.
Зейн продовжував невідривно дивитись у свій телефон.
- Чому ти весь час...
- Тому що мені більше нічим зайнятись,-перервав мене Зейн.- Припини читати мої думки,- невдоволено буркнула я.
- Ти ж знаєш, що я не можу... Але якщо хочеш, можу зробити вигляд, що не знаю, що ти скажеш.
- З тебе ніякої користі!- закричала я на хлопця.
- Ну вибачай, не я вибирав собі силу. Яку дали, таку маю,- нарешті відірвавшись від телефону, відповів Зейн.
- Ти хоча б з'ясував щось про ту купку бовдурів?- обнадійливо глянула на нього.
- Зграя Ліама ні про що не здогадується, ну хіба що, Скай...але у неї немає доказів,-повідомив Зейн.
- Боюся, щоб ці герої не зруйнували усі мої плани. А де інші?
- Алан у спортзалі, а Мет в кімнаті, створює свої вибухові кристали.
- Рейчел!!- заверещала я.
- Що таке?- в проході з'явилась дівчина.
- Переодягайся, підемо трохи позаймаємось, мені потрібно зняти напругу.
- Навіщо взагалі ось ці всі тренування, якщо у мене є надздібність?
- Якщо ти не вмієш постояти за себе, то тут і надздібність не допоможе. Давай, ворушись!
ВИ ЧИТАЄТЕ
Надприродні: Посланець смерті
FantasyЗатятий ворог знищений. Скай разом з друзями з мужністю та витримкою подолала усі перешкоди, що траплялися на важкому тернистому шляху їхнього нового життя. Здається, що воно знову стало спокійним та безтурботним.Проте Скай уже давно затямила, що її...