Частина 35

363 35 7
                                    

- Все нормально? Ти наче привида побачила,- усміхнувся Логан, дивлячись на перелякане обличчя Кейсі.
- Я...просто це неочікувано,- все ж зібралася з думками дівчина, ніяково посміхнувшись співрозмовнику.
- Я розумію. Важко віддавати свій заклад у руки комусь іншому. Можливо, я виглядаю недосвідченим, але повірте ваше кафе потрапило у потрібні руки.
- Не сумніваюся...- прошепотіла Скай, уважно оглядаючи хлопця.

З одного боку, він так схожий на Крістал: біле волосся, замість очей два кристали, акуратне красиве обличчя, та їм обом можна зніматися для найвідоміших обкладинок глянцевих журналів, але з іншого боку, він її повна протилежність

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.


З одного боку, він так схожий на Крістал: біле волосся, замість очей два кристали, акуратне красиве обличчя, та їм обом можна зніматися для найвідоміших обкладинок глянцевих журналів, але з іншого боку, він її повна протилежність. Якщо, дивлячись на Крістал, можна побачити тільки вічне невдоволення, злість, грубість, серйозність, то Логан виглядає більш невимушено, у нього розслаблені риси обличчя, без жодного натяку на якісь негативні емоції, але, можливо, це тільки маска, яку він одягає, щоб здаватися хорошим хлопцем.
Все ж питання залишається відкритим: дівчата все ще не знають, ким він є для Крістал, хоча вже і мають очевидні здогадки щодо цього.
- Що ж, тоді давайте присядемо і обговоримо...усе, що вас турбує,- зробивши акцент на останніх словах, запропонував Логан і запросив дівчат сісти за вільний столик.
- Я принесу вам щось смачненьке,- сказала Сара і побігла на кухню, навіть не дочекавшись відповіді.
- Скай, ти не приєднаєшся до нас?- поцікавився Логан, адже дівчина все ще стоїть на місці, недовірливо на нього поглядаючи.
- Я не пригадую, щоб називала тобі своє ім'я,- занепокоєно промовила Скай, але все-таки зайняла крісло біля Кейсі.
- Тобі і не потрібно. Я ж повинен знати усе і про друзів, і про ворогів своєї сестри,- байдуже відповів хлопець, гортаючи сторінки меню.
- Тобто, Крістал твоя сестра?- вирішила остаточно переконатись Кейсі.
- Я гадав, що ви кмітливіші. Але так, це стерво -моя люба сестричка...на жаль,- спершу з усмішкою, але згодом з ледь помітною ноткою суму в очах, підтвердив Логан.
- Стерво? Я не думала, що рідні так мило відзиваються один про одного,- підмітила Скай.
- Ну, а як інакше я можу відзиватися про людину, яка зрадила мене, наплювала на мої почуття і морально мене вбила?.. Так, Скай, ти не перша і не остання,- продовжив хлопець, коли побачив задуманий погляд дівчини.- Крістал принижує, знущається над іншими, щоб це не робили з нею, як було в дитинстві.
- Почекай, що ж вона зробила тобі такого жахливого?- поцікавилась Кейсі, не вірячи, що слова Логана можуть бути правдивими.

Надприродні: Посланець смертіWhere stories live. Discover now