Частина 4

756 53 1
                                    

- Дякую, що підвезли. До завтра,-попрощався Кріс, покидаючи нашу машину.
На годиннику вже 01:32, а ми тільки недавно відправились додому з того пляжу.
До приїзду поліції ми з друзями ще розглядали тіло дівчини, щоб знайти хоч якусь підказку чи причину її смерті. Та не знайшли нічого.
Тіло загиблої повезли в морг на експертизу. Проте, мабуть, ця смерть відноситься до тих недавніх - загадкових та незрозумілих.
Ще близько години ми сиділи в поліцейському відділі і давали свідчення. Ми розповіли їм, що шукали прикрасу, яку загубили тут вдень, коли відпочивали на пляжі.
Думаю, нам повірили. Тай навряд чи їм є до нас діло, що поліцейських, що медиків цікавить причина смерті підлітків. Що ж могло з ними статись? Хто у цьому винен? Чомусь мені не виходить з голови думка про те, що до цього причетна Крістал зі своїми друзями. Не думаю, що їхнє воз'єднання і ці загадкові вбивства - просто співпадіння.
Можливо, це тому що у мене уже сформувалося враження про неї, як про ворога і погану людину, а сама дівчина ні в чому невинна. Не знаю, в будь-якому випадку, варто придивитися до неї.
Увесь шлях додому ми їхали мовчки, повністю поринувши у свої роздуми. Думаю, думки Кейсі не надто відрізняються від моїх. Завтра в школі обговоримо ці всі події разом з друзями.
Хоч вони й кажуть, що це не пов'язано з надприродним, на що я й сподіваюсь, проте ця ситуація все ж викликає у мене занепокоєння, хто б це не був- людина чи щось надприроднє, його потрібно зупинити.
Якщо поліція не в змозі це зробити, то, можливо, нам вдасться.
По приїзду додому ми з Кейсі теж майже не розмовляли. Знесилені та засмучені ми одразу полягали спати. Я думала, що ще довго не зможу заснути і всю ніч проведу у роздумах, проте моя втома виявилась сильнішою від тривоги, і я майже одразу поринула у сон.

***
POV Кейсі

- Є якісь припущення, щодо цього?- запитала Кейт, коли ми розповіли їй усі вчорашні події.
- Насправді, ні. Я не розумію, хто це міг зробити, а головне - навіщо?- поділилась я своїми думками.
- Я думаю, що у цьому замішана Крістал,- відповіла Скай.

- Я думаю, що у цьому замішана Крістал,- відповіла Скай

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.
Надприродні: Посланець смертіWhere stories live. Discover now