Частина 9

591 51 65
                                    

- Я встаю, я встаю!- з такими словами я розплющила очі і сіла на ліжку.
- Ах, ну чому знову!- застогнала Кейт, зморщившись від неприємного пищання.
Я ліниво піднялася з ліжка і почала запихувати себе в уже звичну форму. Сьогодні наш останній день перебування на цій воєнній базі, і я навіть не знаю, що відчуваю з цього приводу. В принципі, тут не так уже й погано...
- Розбудіть хтось Кейсі,- невдоволено сказала Кейт, вказуючи на сестру, яка ще досі солодко спить.- Не можу повірити, що вона ще досі не прокинулась. Та цим пищанням можна й мертвого з могили підняти!
- У неї просто у вухах затички,- відповіла я, підійшовши до Кейсі.
- Серйозно? Де вона їх взяла?- здивувалася Емілі.
- Чого ти дивуєшся, це ж Кейсі,- прокоментувала подруга і підійшла до мене.- Давай її будити тепер.
Ох, це буде важко.
- Кейсі, прокидайся!- закричала я, прямо їй на вухо, знявши затички.
Вона навіть не поворухнулась.
- Давай я спробую,- запропонувала Кейт, і я відійшла в сторону.- Кейсі, розпродаж!- Нуль реакції.- Кейсі, я заплямила твою дизайнерську сукню!- І знову ж таки жодного результату.
- Міцно ж вона спить,- сказала Кейт і почала трусити сестру за плечі, та у свою чергу тільки повернулася на інший бік.
- З такими темпами, ми запізнемось на сніданок,- попередила Емілі.
- Отже, у нас немає іншого виходу, крім як...- я підійшла до сестри і доторкнулася до її руки подушечками своїх пальців, пускаючи невеликий заряд струму.
Краще б я цього не робила, тому що в результаті Кейсі з такою силою смикнула рукою, що штовхнула мене, і я впала прямо на Кейт. Сама сестра різко вскочила з ліжка з криками:
- Ааааа! Рятуйте, на мене щось напало!
- Аа, ти зламала мені ребра, у мене усі нутрощі перемішались!- запищала Кейт, спихуючи мене з себе.
- Що з вами, дівчата?- здивовано запитала сестра, стоячи на ліжку.
Я роздратовано видихнула і встала з подруги.
- Нічого не сталося, просто збирайся і ходімо нарешті на сніданок!- буркнула Кейт і сіла на своє ліжко.
- Вибач...- звернулася я до подруги.
- Та нічого, ти не винна.
- Хтось взагалі пояснить мені що сталось?- запитала Кейсі.
- Спершу одягнись, а по дорозі, ми тобі усе розкажемо.
Сестра розчаровано кивнула і нарешті приступила до переодягання.
На диво, це не зайняло у неї багато часу, і ми вирушили на сніданок, розказуючи сестрі, по дорозі, що сталося зранку.
Увесь коридор заповнив наш сміх.
Ми взяли сніданок і сіли за наш столик, де уже їв Кріс.

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.
Надприродні: Посланець смертіWhere stories live. Discover now