- Скай, заспокійся, будь ласка, і сядь. У мене вже в очах двоїться,- роздратовано попросила Кейт, спостерігаючи за подругою, яка ходить туди - сюди по вітальній.
Скай майже одразу поїхала з кафе і, так би мовити, скликала нараду, на якій присутні навіть Нік та Олівія з Шарлоттою, яку просто не було з ким залишити, тому зараз дівчинка сидить у кімнаті Кейсі, і по-суті, мала б малювати та дивитися мультфільм, проте вона, звичайно ж, сидить біля привідкритих дверей і підслуховує розмову "дорослих".
- Я не можу заспокоїтись!-закричала Скай, нарешті зупинившись на місці.- Як тільки я згадаю обличчя Фібі в мене крається серце.
- Ми розуміємо, це справді, дуже жахливо і трагічно, але це Логан і Крістал, ми знаємо, що їх життя повне таємниць, тому таємна дитина мене уже не дивує,- зізнається Саймон.
- Достатньо вже себе мучити,- сказав Томас і схопив дівчину за руку, саджаючи біля себе на диван.
- Крістал не знала про дитину,- раптом заговорив Нік.
- А ти звідки знаєш?- плеснувши рукою по нозі, запитав Ліам.
- Просто знаю.
- І про те, що Логан вбив Емму ти теж знав?- Ліам запитально глянув на Ніка, і ні, зараз він не намагається якось зачепити хлопця чи дошкулити йому, а справді задає запитання, яке хвилює не тільки його.
Нік сумно зітхнув і легенько кивнув головою, розуміючи до чого приведе його відповідь. Але він пообіцяв собі, що більше не буде брехати.
- Ну молодець. Як завжди чудово покриваєш свою подругу,- похитав головою Ліам.
- Починається,- прошепотів Томас, підпираючи голову рукою.- А що я мав зробити?- закричав до того спокійний Нік.- Я мав піти і здати свою найкращу подругу поліції, знаючи, що вона і так працює на неї? Чи, можливо, здати Логана, який не тямив, що він робить?
- Ти мав завадити їй!
- Я намагався! І не один раз!.. Я намагався витягнути її з того лайна, у яке вона погрузла з головою, але у мене нічого не вийшло, саме тому, я зараз сиджу тут, з вами, а не з нею. Але я можу сказати, що Крістал шкодувала про скоєне. Це взагалі єдине, про що вона шкодує у своєму житті.
- Ти і далі продовжуєш покривати цю...
- Достатньо,- закричав Кріс, стукнувши кулаком по столі, що Кейт, яка сидить біля нього, аж підстрибнула від неочікуваності. - І так голова розколюється, ще й ви.
Нік голосно видихнув, намагаючись заспокоїтись, і запрокинув голову на спинку дивану.
В цей момент на весь будинок пролунав приглушений стук.
- Я не піду відкривати ці довбані двері!-закричала Скай, нервово взявшись за голову.- Там точно Крістал або поліція, або Логан, або ще якийсь маніяк, це ще у кращому випадку.
- Я відкрию,- втомлено зітхнула Кейсі і піднялася з місця, прямуючи до вхідних дверей.
На порозі вона побачила заплакану дівчину. Вона виглядає десь так на двадцять років і є доволі красивою, що можна помітити, не зважаючи на розмазаний макіяж та запухші від сліз очі. У неї чорне хвилясте волосся, яке доходить трохи нижче плечей, спадаючи акуратними локонами, яскраві сині очі, підведені тоненькими стрілками; великі губи, намальовані персиковим блиском для губ, який придає їм ще більшої виразності; стрункі довгі ноги та красива фігура, що ще більше змушує подумати, що перед Кейсі стоїть якась відома модель, але чомусь не в дуже хорошому настрої.
- Я шукаю Томаса,-холодно повідомила дівчина, зацікавлено розглядаючи Кейсі.
У цей момент Томас помітно напружився і різко повернувся в сторону дверей, намагаючись розгледіти тендітну дівчину, яку він, скоріш за все, впізнав по голосу.
Кейсі з нерозумінням глянула на хлопця і відійшла в бік, запрошуючи незнайомку увійти.
Томас підвівся з місця, перебуваючи у явному шоці та навіть паніці.
- Нарешті я тебе знайшла,- полегшено видихнула дівчина і кинулася обіймати хлопця. Томас застиг на місці, не знаючи, як вчинити і куди подіти руки, тому вони просто залишилися стояти в повітрі. Неможливо описати словами шок, який видніється на обличчі Скай, та й не тільки її.
За кілька секунд дівчина відпустила хлопця і почала витирати сльози серветкою.
- Хто це?- шоковано поцікавилась Скай, оглядаючи незваного гостя.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Надприродні: Посланець смерті
FantasyЗатятий ворог знищений. Скай разом з друзями з мужністю та витримкою подолала усі перешкоди, що траплялися на важкому тернистому шляху їхнього нового життя. Здається, що воно знову стало спокійним та безтурботним.Проте Скай уже давно затямила, що її...