Частина 44

351 41 24
                                    

Ранок повільно пробирається крізь вікна оселей, даючи про себе знати легенькими блисками сонячного проміння та співом пташок. Хтось ховається від цього, хтось навіть не відчуває, ну а хтось прокидається і готується розпочати новий день, і Скай тому не виняток.
Дівчина встає з ліжка і сонно протирає очі. Поспала вона цієї ночі близько чотирьох годин, що впринципі й непогано, зважаючи на те, що вона думала, що заснути їй невдасться. Ну взагалі, на безсонницю дівчини повпливав не тільки Кріс, але тій особі теж не дуже добре спалося цієї ночі. Проте все ж оті безсонні години дають про себе знати: темними колами під очима, слабкістю у тілі  і безмежним бажанням провести у ліжку ще хоча б годину. Скай помічає це, коли дивиться у дзеркало ванної кімнати.
Дівчина ліниво потягується на місці і приступає до водних процедур. За десять хвилин вона закінчує умиватись, почистивши зуби милом( все ж дуже погано виспалась). Вибравши в шафі чорні джинси та сірий светер грубої в'язки, переодягається та прямує у кімнату сестри. Ще в коридорі вона чує мелодію будильника Кейсі, проте сама дівчини продовжує мирно сопіти, закривши голову подушкою.
- Прокидайся!- кричить Скай, стягуючи з сестри ковдру, і на всякий випадок відразу відходить на кілька кроків. Проте ніякої реакції з боку Кейсі вона не отримує. Скай намагається розбудити її знову, але стає зрозуміло, що вона вже прокинулась, коли дівчина, намагаючись потягнути сестру за ногу з ліжка,отримує від неї п'яткою у підборіддя з криком:" Я не сплю!" Скай невдоволено закочує очі і, потираючи забите місце, виходить з кімнати.

Сніданок у дівчат був доволі довгим та мовчазним. Кожна з них ліниво дивилася у тарілку, намагаючись не заснути.
Потім вони забралися у свою машину і поїхали до школи, підбираючи по дорозі Кейт. Проте вона теж не була дуже говіркою, а тільки дивилася у вікно, вдумливо звівши брови.
Кейсі не відводить погляду від дороги, а Скай дрімає біля неї.
Таким чином вони й доїхали, власне, до самої школи.
Дівчата покинули машину, відразу зустрічаючи Томаса, Олівію, Шарлотту, Ніка та Ліама, які цього ранку йшли до школи разом, зустрівшись на половині шляху до неї.
- Привіт,- в'яло привіталась Кейсі, підходячи до кожного з друзів, щоб обійняти їх. Так дівчина й не помітила, як уже обернула свої руки навколо шиї Ніка. Вона зрозуміла це, відчувши аромат його парфумів, який чомусь змушує серце забитись частіше. Дівчина швидко відступила, зніяковіло глянувши на хлопця, і відразу перевела погляд на Ліама, але він навіть цього не помітив, тому що весело про щось розмовляв з Олівією. Скай відійшла подалі, роблячи вигляд, що зацікавлена прибиральницею, яка виносить сміття, а Томас стоїть біля Шарлотти, роблячи вигляд, що слухає розмову друзів, але насправді щосекунди поглядає на Скай.
Нарешті підлітки заходять на подвір'я школи, щоб не заступати прохід іншим, а потім і в саму будівлю.
Томас з Олівією відразу попрямували в кабінет директора, щоб подати документи дівчини, а Нік зобов'язався привести Шарлотту в її клас. Томас постукав кулаком у дерев'яні двері з табличкою " Ральф Бертрам" , і чоловік впустив їх уже звичним «заходьте».

Надприродні: Посланець смертіWhere stories live. Discover now